Pug Skrevet 14. juni 2002 Del Skrevet 14. juni 2002 Hva er forskjellen på neontape og neonwire? Hva er best? Tenker på å bestille det for å tape det på utsiden av Chieftec Black Midi tower... Er det meningen å lime neontapen på utsiden av kabinettet? Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 ok, men hvordan kan jeg feste den på utsiden av kabinettet? Neontapen har jo lim under, men det har vel ikke neonwire? Lenke til kommentar
EC Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Hvem sier at ikke neonwire kan limes? :wink: Du kan kanskje bruke sånn tape jeg har sett reklamert for; sånn som du taper fast ledninger til veggen med? Bare ikke bruk limpistol, da... Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 hmmmm.... blir det vellykket med neonwire/neontape på utsiden av et chieftec midi tower kabinett? Svart farge... Lenke til kommentar
AHzip Skrevet 15. juni 2002 Del Skrevet 15. juni 2002 Lite tøft nick da!!!! Du vet vel hva en Pug er??? harv en hjemme i sofaen min :smile: Lenke til kommentar
Pug Skrevet 15. juni 2002 Forfatter Del Skrevet 15. juni 2002 ehhh... Hva er "en" Pug? Og blir det bra med neonwire/neontape på utsiden av et svart chieftec kabinett? Hva funker best å tape på utsiden av et kabinett? tape eller wire? Lenke til kommentar
Taad Skrevet 20. juni 2002 Del Skrevet 20. juni 2002 Hmm... Neontape er vel best om du skal ha den på utsiden, men den lyser ikke no bra!! derfor ville jeg kjøpt wire å funnet på noe annet... f.eks. et vindu i sidedøra... utskjær nicket ditt... eller no annet å ha wieren inni... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå