Montanaaaa Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har lyst å kjøpe et nytt digitalt kamera til 3-4000 kr. Hvilke kamera skal jeg kjøpe? Jeg har SONY DSCP 73 nå, men er ikke helt fornøyd med det. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ikke for å stjele tråden, men jeg skal kjøpe skøyter til rundt 1500,- Men jeg sier ikke et pip om jeg skal ha lengdeløp, hockey eller danseskøyter. Men rundt 1500,- - det hadde vært fint med tips.... F828 Lenke til kommentar
Montanaaaa Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Trenger et kamera jeg kan bruke i naturen, på fjelleet(snø) og inne hvor jeg må bruke blits. Et universal kamera. Lenke til kommentar
F828 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det beste du kan gjøre, er å se på tester på nettet. Da særlig de som er gjort av folkene her på AKAM.no De er seriøse og nøytrale. Om du spør folk her på forumet, vil du få svar alt etter hvilke kameraer folk har valgt selv. 10 svar = 20 anbefalinger (fordi folk gjerne har et par favoritter) Jeg vil kanskje be deg se på Cannon Ixus 40. Det har jeg hørt skal være bra. Ellers så liker jeg personlig veldig godt Casio. Da jeg selv har et QV-R40 som jeg synes tar veldig bra bilder og er lite, lett og meget solid bygget. F828 Lenke til kommentar
freddo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det beste kjøpet i den "klassen" du kan gjøre nå er 6.3mp kameraet "agfa" t6 på lefdal/elkjøp. Dette kameraet går også under andre navn, for eksempel på netonnet. Kameraet holder definitivt følge med kameraer i 4000 kr klassen. Endel uvitende bedrevitere vil ha det til at merket eller mangel på sådan, inngir grunn til skepsis. Blant annet fordi det bare er lefdal/elkjøp som selger det under det navnet. Dette er det absolutt ingen grunn til. Noen av spesifikasjonene som er oppgitt på nettet er alt for beskjedne, det har for eksempel både anti rødøyne funksjon og -format. Kameraet koster i skrivende stund bare kr 1995.-. Er dette noe problem? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hvis det anbefales på grunn av seks megapixler, så er det bare å styre langt unna. Kjøp et 3 megapixel kamera til samme pris, og bli mer fornøyd. Har allerede hørt rapporter fra mange folk som synes det kameraet er "skrap" (direkte sitat fra dette forumet). Lenke til kommentar
WladimirPutin Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det beste du kan gjøre, er å se på tester på nettet. Da særlig de som er gjort av folkene her på AKAM.no De er seriøse og nøytrale. Vel, vel... Lenke til kommentar
PGylder Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Er helt enig med afset, se på testene her på akam og se igjennom hva du er ute etter. Du nevner at bilder på fjellet, kansje et med mye zoom et tingen, se på Olympus 7xx serien. Har selv ett C750uz og er meget fornøyd med det. Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Nå bør man vel ikke bare velge ut etter megaP.Hvis denne personen ikke trenger til mer enn a3, så holder det med 5MP da er det bedre å kjøpe et kamera med 5MP og mange finesser, enn et til 7 men færre! Lenke til kommentar
_Adler_ Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Nå bør man vel ikke bare velge ut etter megaP.Hvis denne personen ikke trenger til mer enn a3, så holder det med 5MP.Da er det bedre å kjøpe et kamera med 5MP og mange finesser, enn et til 7 men færre! Enig! Mvh. Daniel aka. _Adler_ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå