misfit Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jeg har et Shuttle kabinett og der stå et Gainward 5900 256 mb skjermkort i den med 2 vifter. Siden dette kabinettet står på pcbordet så høres støyen. det bråker helt forjæv... Hva gjør jeg? Kortet må jeg ha men kan jeg vippe av viftene og lime på en isbit? nei seriøst, hjelp trengs. Endret 22. januar 2005 av misfit Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Siden du har shuttle så er det nok ikke så masse å gjøre, siden det er veldig liten plass.. Sjekk ut www.microplex.no, det er mulig de har en bedre gpu-kjøler Skift ut vifta i ICE-kjølinga di med en mer stillegående papst-vifte Lenke til kommentar
misfit Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 ICE-kjølinga? er det kjølingen til cpu'en du mener da? Lenke til kommentar
misfit Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Er det noen her med erfaring på å bytte gpu kjøler? er det rett fram eller er det som å balansere på et knivblad? Lenke til kommentar
j-- Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Er det noen her med erfaring på å bytte gpu kjøler? er det rett fram eller er det som å balansere på et knivblad? Hvilken shuttle er det du har? Jeg hadde en sn45g2 som hadde ICE-kjøling (Den heatpipe-kjøleren som sitter på CPU) I den satt det en vanlig 80mm vifte som kunne enkelt skiftes ut. ---- Å skifte GPU-kjøler trenger ikke være så vanskelig, men kjøp med ekstra kjølepasta (arctic silver 5) Finner ingen på microplex nå som passer til 5900, men det er mulig at andre webshops har det edit: Skift topic, det som er nå er utrolig dårlig, og denne tråden val antagelig ble stengt om det ikke skiftes ut... Endret 22. januar 2005 av clvn Lenke til kommentar
misfit Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har en Shuttle XPC SB61G2 og gpu viftene står rett ut mot venstre side av kabinettet, -rett mot meg. Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er ikke så lett å finne en passiv kjøler som skal passe i en shuttle. Ettersom man har marginalt med klaring til "veggen". Er på jakt etter det samme selv, bare til et 9800pro Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå