ziggerdigg Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hei Jeg har nettopp kjøpt meg k700i, lurte på om det er en måte jeg kan få alle tingene jeg hadde på den gamle tlf som er en nokia 6230, til den nye telefonen?? Noen som vet hva jeg kan gjøre mvh Kritsian Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du har jo noe som heter Bluetooth og IR på mobilene dine som du kan overføre tlf-lsite og andre ting med. Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Spørs om du har to simkort eller ikke da.. Fikk du et nytt har du et problem.. Da må du først overføre(på 6230) telefonboka fra det gamle sim-kortet til 6230, så ta ut det gamle sim-kortet og sette inn det nye i 6230, overføre telefonboken fra 6230 til det nye sim-kortet, ta ut sim-kortet igjen og sette det inn i K700i og overføre telefonboken fra sim-kortet til telefonen eller bare la det være på sim-kortet.. Litt komplisert, men en helt logisk løsning Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Vil bare legge til at det også er mulig å "synce" mot data! Lenke til kommentar
Erren Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Eller bare gjøre det tungvint.. Skrive ned telefonboken og lage det hele på nytt.. Har du en veldig uorganisert telefonbok kan det være nyttig.. Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Litt "off-topic" men jeg bare lurer på hvorfor du kjøpte K700i når du hadde 6230 ? Etter min mening er 6230 hakket bedre. Kanskje K700i har et bedre kamera, men 6230 har iallefall mulighet for større minnekort. Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 ..og bedre skjerm, men om man trenger minnekort, det er vel en opp til enhver enkelt å finne ut. nadim: sett i et annet sim i 6230 og overfør via bluetooth eller ir. Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Etter min mening er 6230 hakket bedre. Kanskje K700i har et bedre kamera, men 6230 har iallefall mulighet for større minnekort. Helt enig "^kissa^"! Og det er faktisk ikke sånn at N6230 har mulighet for større minnekort, k700 har ikke mulighet for minnekort i det hele tatt! Dessuten er forskjellene på sugne VGA-kamera så små uansett, så jeg forstår ikke spekulasjoner om kvalitet VGA-kameraene imellom. Kvaliteten er så dårlig at den egner seg ikke å overføre og vise på data/større skjermer enn mobil-skjermen, og på så små skjermer ser man ikke forskjell på bildekvaliteten. Kanskje minnekort ikke er et must for deg? Mulig du foretrekker større skjerm? Jaja, for meg hadde det i hvertfall vært å gå et steg tilbake ved å bytte fra N6230 til SE K700. Endret 22. januar 2005 av håvard87 Lenke til kommentar
Legion Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg har en dings (på størrelse med en avlang 20er) som man kan stappe simkort inn i, trykke på en knapp, lagrer innholdet, inn med nytt simkort, annen knapp->overfører innholdet har ikke peiling på hvor den kommer fra, men det ser litt biltema/smart club/clas ohlson ut. Lenke til kommentar
ziggerdigg Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Var ikke 6230 jeg hadde, men 6510. Går surr i alle de nokia modellene Men takk for hjelpen uansett Lenke til kommentar
Berdiin Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Vil bare legge til at det også er mulig å "synce" mot data! Det er nok den beste måten å gjør det på, uten tvil! Da kan du også lettere gjøre endringer med dataene. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå