[TA]Gunners Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Uten å drikke å røyke.. Lenke til kommentar
adawen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 FestdeltagerDu kommer, og er på festen. Ikke alle legger merke til deg, men noen. .. kunne neppe stemt bedre.. *sitte i en krok, kose seg med øla si, holde kjeft og observere omverdenen* Lenke til kommentar
TLZ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Festtopper Endret 22. januar 2005 av TLZ Lenke til kommentar
MagE Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 denne var veldigt feil: Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Lenke til kommentar
robB Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er: Festdeltager Du kommer, og er på festen. Ikke alle legger merke til deg, men noen. Tja, stemmer noe lunde. Lenke til kommentar
KompleX Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Jess... Endret 23. januar 2005 av KompleX Lenke til kommentar
uberhunter Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Festvinner Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven. Stemmet jo forsovet det da Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Vel vel... får jo alltids være med på en fest hvis jeg vil, men akkurat det med festens midtpunkt var vel å ta litt hardt i. Pleier ikke akkurat å være en konkret person som er noe midtpunkt på de festene jeg går på egentlig. Endret 23. januar 2005 av SBS Lenke til kommentar
JR Ewing Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Festvinner Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven. "Ok". Lenke til kommentar
Smeltelim Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du er Feststopper Du blir invitert på bursdagsfester, men ikke mye mer. Kanskje på tide å ta på seg smilet på fest? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du er Festvinner Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven. Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du er Feststopper Du blir invitert på bursdagsfester, men ikke mye mer. Kanskje på tide å ta på seg smilet på fest? Lenke til kommentar
Gregers Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 "Du er Festdeltager Du kommer, og er på festen. Ikke alle legger merke til deg, men noen." jeje Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Fikk feststopper. Det stemte i alle fall ikke i går. Og ikke gangen før der... Osv. Lenke til kommentar
acon Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Festløve på meg ja.... uten at jeg med hånden på hjertet kan si at det stemmer helt da Lenke til kommentar
pretensiøselns Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Du er Festdeltager Du kommer, og er på festen. Ikke alle legger merke til deg, men noen. Stemmer vel fint det. Endret 23. januar 2005 av eMPea Lenke til kommentar
Putekos Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Festløve. Dårlig test.... Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du erFeststopper Du blir invitert på bursdagsfester, men ikke mye mer. Kanskje på tide å ta på seg smilet på fest? Fikk jeg og. Tipper det ødela en del når jeg stemte at røyk burde forbys. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå