Dotten Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Prøv denne testen. Er du en man liker å innvitere på fest? Selv fikk jeg: Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Men så blir jeg ikke invitert så mye på fester nå som i gamle dager da. Men inbiller meg til å tro at det har noe med at jeg har fått to unger Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven. Gesthemt ikke i det hele tatt. Kommer aldri invitasjoner. Lenke til kommentar
rlz Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Lenke til kommentar
Staalkontroll Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du erFestvinner Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 "Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert." Yay? Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 "Festvinner Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven." Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Festvinner. Stemmer vel ikke helt. Kjipt at man ikke kunne velge dress, eller tilsvarende, på spørsmålet om antrekk. Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Festvinner. Stemmer vel ikke helt. Kjipt at man ikke kunne velge dress, eller tilsvarende, på spørsmålet om antrekk. Det er da kjennetegnet til de testene fra tv2.org...liiite utfyllende spørsmål Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festødelegger De eneste festene du kommer på er dine egne, og det er ikke sikkert så veldig mange faktisk gidder å komme. Det stemmer, men jeg har ikke egne fester. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg ble også deltager Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Festvinner Du er bra på fest, og ofte den nest beste. Invitasjonene kommer, men ikke på alle mulige fester slik som festløven. Lenke til kommentar
big lebowsky Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Lenke til kommentar
Erik_s Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Vel... Lenke til kommentar
joda_321 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du er Festløven Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Jaha... NEI! Blir ikke alltid invitert må jeg si, men det kommer vel av at jeg takker nei i 60-70% av tilfellene. Tar'n helt ut når det er fest, men det er som sagt veldig skjeldent. MAO: Testen stemmer ikke. Lenke til kommentar
SupremeX Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Yay! Eller? Festdeltager Du kommer, og er på festen. Ikke alle legger merke til deg, men noen. Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du kommer, og er på festen. Ikke alle legger merke til deg, men noen. Høres riktig ut... Lenke til kommentar
vanilla ice Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du vinner festen nesten uansett. Et garantert midtpunkt som alltid blir invitert. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå