DarkStarr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 jeg har fått et par "Bluescreens" i det siste og jeg lurer på hva som kan være galt. jeg starta opp Max Payne 2(gammelt men fett) og fikk spilt i ca. 5 min. så kom det en bluescreen og der sto om minnedumping, den telte opp til 100 og så restarta den... hva er galt? kan det være ramen eller lignende? takker for alle svar.... Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 ingen som gidder og hjelpe meg? Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det har sannsynligvis noe mad RAM'en din å gjøre, ettersom feilmeldingen hadde noe med minnet å gjøre. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Minnedumping trenger ikke direkte være pga. av minnefeil. Stod det ikke noe med blokkbokstaver i blåskjermen? Det hjelper på med å finne årsaken. Også filen som blåskjermen refererer til. Lenke til kommentar
DarkStarr Skrevet 28. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 28. januar 2005 det sto ikke med blokk blokkbokstaver, men jeg mistenker ramen for det... en kamerat måtte bytte sin twinmos ram fordi han fikk blue screens Lenke til kommentar
TCi Skrevet 28. januar 2005 Del Skrevet 28. januar 2005 Det er mulig at timingen på ram'en som er grunnen og. Jeg har ikke noen erfaring på emnet, men har hørt/lest at dette kan føre til blåskjerm. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå