_LA_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hvordan dreper man The Russian andre gang man møter han? Har skutt på dem tønnene har plukker opp, også tar han fyr og begynner å løpe etter meg. Er det da meningen at man bare skal få han til å gå på de tønnene som står rundt omkring på brettet? Er ikke gøy... Edit: Nevermind.. Endret 22. januar 2005 av _LA_ Lenke til kommentar
Snake Eater Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 (endret) Slet litt med den jeg også. når han begynner å løpe etter deg så få han bort til de røde tønnene og så skyter du på tønnen når han er nær den. Tror mange av tønene er grå, ingen vits i å sløse kuler på dem. Endret 6. februar 2005 av Snake Eater Lenke til kommentar
majuz Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 spar på granater igjennom hele oppdraget og så tar du og hiver de på han når han springer etter deg.. man kan også få han med under utskytningsrampen og hopper opp på ryggen hans og går til det røde lyset. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Ja, som nevnt tidligere; De grå tønnene lar seg ikke eksplodere. Ingen vits i å sløse kuler på dem. Men han plukker opp røde tønner, tenner på dem, og kaster dem på deg. Det er når han tenner på dem at du må skyte på dem! Da eksplderer de, og han blir skadet. Fortsett å gjøre slik helt til han dør. Og husk, han tåler kuler, så det er ingen vits i å sløse bort dem. Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 (endret) Her sliter eg no... skal prøve ein siste gang. Og står enda fast! Kva gjorde dere sa dere? Etter du har tatt halve livet så hopper han ned til deg, og det er da spetakkelet starter. Der eg står fast. At ikkje han kunne drepe den tufsen med ein gang da.... Kor langt er eg kommet i spelet no? Edit: har spelet på pc... søkte etter inlegg, så såg ikje at det var under konsoll Endret 7. februar 2005 av Cornel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå