Gå til innhold

sette opp mail på nokia 3650


Anbefalte innlegg

Hei!

 

Lurte på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp mail på 3650?

 

Eller om det er noen andre muligheter å sende ting til telefonen utn bluetooth eller infrarød?

 

Takk på forhånd

 

Har oxo ett lite annet problem

 

Når jeg laster ned ringer toner fra f.eks eurobate så kommer det det frem "ukjent klippformat" og navnet på fila heter alltid "r_avp_overidden osv"

 

Noen som vet noe?

Endret av XzIz0
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

 

Lurte på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp mail på 3650?

 

Eller om det er noen andre muligheter å sende ting til telefonen utn bluetooth eller infrarød?

 

Takk på forhånd

 

Har oxo ett lite annet problem

 

Når jeg laster ned ringer toner fra f.eks eurobate så kommer det det frem "ukjent klippformat" og navnet på fila heter alltid "r_avp_overidden osv"

 

Noen som vet noe?

Er nesten 100% sikker på at 3650 ikke har mail-klient, så hvis du skal sjekke/sende mail må du alltid koble opp med wap!

Lenke til kommentar
Hei!

 

Lurte på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp mail på 3650?

 

Eller om det er noen andre muligheter å sende ting til telefonen utn bluetooth eller infrarød?

 

Takk på forhånd

 

Har oxo ett lite annet problem

 

Når jeg laster ned ringer toner fra f.eks eurobate så kommer det det frem "ukjent klippformat" og navnet på fila heter alltid "r_avp_overidden osv"

 

Noen som vet noe?

Er nesten 100% sikker på at 3650 ikke har mail-klient, så hvis du skal sjekke/sende mail må du alltid koble opp med wap!

Nokia 3650 har epostklient ifølge Nokia ( http://www.nokia.no/phones/3650/features.php )

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...