XzIz0 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hei! Lurte på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp mail på 3650? Eller om det er noen andre muligheter å sende ting til telefonen utn bluetooth eller infrarød? Takk på forhånd Har oxo ett lite annet problem Når jeg laster ned ringer toner fra f.eks eurobate så kommer det det frem "ukjent klippformat" og navnet på fila heter alltid "r_avp_overidden osv" Noen som vet noe? Endret 22. januar 2005 av XzIz0 Lenke til kommentar
håvard87 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei! Lurte på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp mail på 3650? Eller om det er noen andre muligheter å sende ting til telefonen utn bluetooth eller infrarød? Takk på forhånd Har oxo ett lite annet problem Når jeg laster ned ringer toner fra f.eks eurobate så kommer det det frem "ukjent klippformat" og navnet på fila heter alltid "r_avp_overidden osv" Noen som vet noe? Er nesten 100% sikker på at 3650 ikke har mail-klient, så hvis du skal sjekke/sende mail må du alltid koble opp med wap! Lenke til kommentar
Limstift Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei! Lurte på om noen kunne hjulpet meg med å sette opp mail på 3650? Eller om det er noen andre muligheter å sende ting til telefonen utn bluetooth eller infrarød? Takk på forhånd Har oxo ett lite annet problem Når jeg laster ned ringer toner fra f.eks eurobate så kommer det det frem "ukjent klippformat" og navnet på fila heter alltid "r_avp_overidden osv" Noen som vet noe? Er nesten 100% sikker på at 3650 ikke har mail-klient, så hvis du skal sjekke/sende mail må du alltid koble opp med wap! Nokia 3650 har epostklient ifølge Nokia ( http://www.nokia.no/phones/3650/features.php ) Lenke til kommentar
Tommy Angelo Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvilken opperatør har du?? Her er netcom sitt oppsett i hvertfall http://212.45.173.50/content/modules/guide...Id=518&Back=YES Oppsettet vises med netcom mail adresse men du kan bruke din egen hvis du vil. Bare bytt innkommende mailserver og epostadresse med din egen. Utgående kan godt stå som den gjør i oppsettet (smtp.netcom.no) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå