bso Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har fått 3com 3CRWE554G72T router og kommer på nett uten problemer, Problemet kom når jeg skulle være aktiv i dc++. Hva må gjøres?? Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 åpne porter og sette fast ip eller dyndns.com ' Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 åpne porter og sette fast ip eller dyndns.com' Lurer litt på hvordan du får ddns til å fungere i dc++? Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 har du ikke fast ip fra din isp , så reg du deg hos dyndns (gratis) får du ei add av dem og legger den inn i dc på ip add. så laster du ned et lite prog fra dyn dns som oppdaterer ip add di når is bytter denne funker som f hos meg da ps: les på sidene om dyndns først Lenke til kommentar
bso Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Dette er noe jeg ikke kan, ber dere om å forklare med den berømte teskjeen. Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 har du ikke fast ip fra din isp , så reg du deg hos dyndns (gratis) får du ei add av dem og legger den inn i dc på ip add.så laster du ned et lite prog fra dyn dns som oppdaterer ip add di når is bytter denne funker som f hos meg da ps: les på sidene om dyndns først Har ingen problemer med ddns, har brukt det både med klient på pc og nå i router i lange tider. Kjører både ftp og fjernstyring via dette. Jeg får det bare ikke til å fungere i dc++. Legger man inn ddns-navnet istedet for ip får jeg "invalid ip" osv når ekstern ip forandres. Det virker som om dc ikke godtar navn istedet for ip. Har forresten prøvd flere versjoner. Lenke til kommentar
mpolden Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 http://www.activemode.info Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Fin guide for de som ønsker å kjøre active, men det funker altså ikke med ddns hos meg. Og i følge aktiviteten i mainchat`en på diverse hubber er ikke jeg den eneste med problemet. Lenke til kommentar
sniperdybe Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) er det dc 688 ---- prøv med noip.com tror det var det den heter bruk port 1412 i dc Endret 23. januar 2005 av sniperdybe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå