eoj_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei. Jeg lurte på hvordan man kan få passord på pcen når man er i et nettverk. Espen Lenke til kommentar
Havon Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei. Jeg lurte på hvordan man kan få passord på pcen når man er i et nettverk. Espen Det er det flere som lurer på også! Så hvis det er noen som vet hvordan, hadde det vert fint om de forklarte oss hvordan Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 forklar _litt_ bedre, please Lenke til kommentar
eirikd Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 dere mener passord på deltemapper? hadde denne linken liggende.. Tidligere fra forum tror det er det dere mener... Lenke til kommentar
Azton Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Man kan vel deaktivere 'guest' kontoen? Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 takk takk Nå fikk jeg det til. men det var ikke bare mappen som ble passord beskyttet Eneste problem var at når en bruker hadde vært der en gang så slapp han å taste passord igjen. Er det noen mulighet får at passordet må tastes hver gang? Espen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå