Grom Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hei igjen. Systemet mitt kjører nå kernel2.6.9-1.667, men nyeste kernel innstallert er kernel 2.6.10-1.741_FC3. Prøver jeg å boote med denne henger systemet mitt seg under oppstart. Kommer til det punktet der det står storage network audio... done, så sier det stopp, og systemet fryser. Noen som vet hva som muligens kan være feil? Kjører nforce2 chipset hvis det kan være av betydning. Takker for svar. Lenke til kommentar
Goebbels Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Hei.. hadde omtrent samme problem som deg, bare at min hang seg ved sjekkpunktet etter: "configuring kernel parameters" mener jeg det var.. Problemet var at nvidiadriverne ikke fungerte skikkelig, men kom ihverfall inn til login (uten x) slik at jeg kom inn på systemet og fikk fixet det. Det jeg gjorde var å fjerne rhgd (redhad graphical boot elns), fra oppstarten i grub.. trykket enter helt i førsten, trykka "a" eller "e" (husker ikke helt) ved den kjernen jeg ville boote fra, og fjernet rhgb-parameteren.. Mvh G Endret 23. januar 2005 av Goebbels Lenke til kommentar
tivolieselet Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 vel, jeg har 2 servere med fc på. og på den ene så ville den ikke reboote på 2.6.10. jeg vet enda ikke hva som var feilen, men jeg tok bare å rebootet den et par ganger og nå funker det. bruker den 2.6.10-1.741_FC3 nå da. ikke noe mer problemer ved den. Lenke til kommentar
kyrsjo Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sies generellt at det er mye problemer den kjerna... *kosepå 2.6.9-1.6* Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå