vammaveien Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 TEST: NEC MultiSync 1980SXi 19-tommeren NEC MultiSync 1980SX forlot testbenken med gode anbefalinger. Kan nykommeren med en ekstra bokstav i modellbetegnelsen imponere oss like stort? Les artikkelen her Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg) Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm. Lenke til kommentar
cynosure Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 koster like mye som den fine 20" Lacie jo Lenke til kommentar
notorled Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fin skjerm. Stiv pris. Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Fin skjerm. Stiv pris. Godt oppsummert Lenke til kommentar
FosFat Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Vel skjermen var bra, men prisen forkastelig! Aldri kommer jeg til å kjøpe en skjerm priset opp til rundt 9000kr. Ellers veldig fin artikkel! Edit: leif Endret 22. januar 2005 av FosFat Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 25ms? ms er ikke alt. Fin skjerm. Jeg vil ha pivot på min 1770NX *finne frem drill og kjøpe loddebolt* Fin test, jeg liker testene på hw.no, er skrevet med noe personlig over seg, mye morsommere å lese da. Lenke til kommentar
Goodall Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) synes det var snakk om priskutt i lcd og plasmaskjermer en eller annen gang etter nytt år jeg, så kommer det en 19" kcd til 9000 det er priskutt det Endret 22. januar 2005 av Goodall Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 synes det var snakk om priskutt i lcd og plasmaskjermer en eller annen gang etter nytt år jeg, så kommer det en 19" kcd til 9000 det er priskutt det Husk at det er forskjell på billigskjerer og proffskjermer da. Det finnes et marked som er villige til å betale 9000 for denne skjermen, og dermed er det ikke behov for å senke prisen. Produsenten har andre modeller som kan dekke behovet til massene, som er mer opptatt av pris Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg) Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm. Jupp, liker veldig godt den enkele rene designen og funksjonen selv. Men som sagt, alt for dyrt for midt bruk, må ned i pris minst 2000 kroner, og opp minst en tomme før den vekker min interesse. AtW Lenke til kommentar
durabit Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg) Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm. Jupp, liker veldig godt den enkele rene designen og funksjonen selv. Men som sagt, alt for dyrt for midt bruk, må ned i pris minst 2000 kroner, og opp minst en tomme før den vekker min interesse. AtW Dream on Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Denne er herved satt på ønskelisten! (som om det hjelper meg) Likte mest den industrielle looken. Ikke noe vissvass, men kun skjerm. Jupp, liker veldig godt den enkele rene designen og funksjonen selv. Men som sagt, alt for dyrt for midt bruk, må ned i pris minst 2000 kroner, og opp minst en tomme før den vekker min interesse. AtW Dream on Hehe, tipper at det ikke går alt for lenge før tilsvarende skjermer i 20-tommerklassen blir ganske billig, bare i 2004 ble jo prisene nærmest dumpet. AtW Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) synes det var snakk om priskutt i lcd og plasmaskjermer en eller annen gang etter nytt år jeg, så kommer det en 19" kcd til 9000 det er priskutt det Husk at det er forskjell på billigskjerer og proffskjermer da. Det finnes et marked som er villige til å betale 9000 for denne skjermen, og dermed er det ikke behov for å senke prisen. Produsenten har andre modeller som kan dekke behovet til massene, som er mer opptatt av pris Vel tipper at den ikke kommer i nærheten av apple sin 20" som er nesten lik priset, bare en 1k mellom. Apple sin 20" skjer koster ink moms NOK 9.062,50. Endret 22. januar 2005 av Macfan Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) For å si det på en litt banal måte. Du får stasjonsvogner til både 200000,- og en million. Det er det som er inni som teller, ikke størrelsen/typen. EDIT2: Om macen har S-IPS den og, så vil jeg enda mer gjerne se en test Endret 22. januar 2005 av Alastor Lenke til kommentar
enden Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Den Mac-skjermen har vel et S-IPS-panel, og husker jeg ikke helt feil er det det samme som i de mye omtalte NEC- og LaCie-skjermene Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Den Mac-skjermen har vel et S-IPS-panel, og husker jeg ikke helt feil er det det samme som i de mye omtalte NEC- og LaCie-skjermene Har både nye Lacie Photon 20" og Apple 20" og gamle Apple 20" på jobben og bildekvaliteten på den nye Apple skjermen er til de grader bedre enn Lacie skjermen! Lacie skjermen kan justeres i høyden og tiltes 90 grader, mens Apple skjermen har bedre bilde, fysisk mindre og ser mye bedre ut. Lenke til kommentar
frank_jarle Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Bra test, ikke noe aa si paa den. Men jeg er ikke helt overbeist med LCD enda, tror jeg venter 3aar til jeg for da blir det boller og brus...Ihvertfall det jeg har hoert... Frankie Singapore Lenke til kommentar
StigK Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Enig at denne er for dyr. Til hw.no, hva med å teste dell 20". -stigk Lenke til kommentar
Sozinho Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) StigK: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=11159 Er allerede gjort (c; Til dere som synes NEC 1980SXi er for dyr... https://prisguiden.no/vis_produkt.p...roduct_id=24619 Prøv en Eizo L797 til 10.943 kroner for en 19-tommer LCD Du får faktisk det du betaler for, ikke i form av sinnsykt lite etterslep, men evnen skjermen har til å vise detaljer, farger, og til å skille gråtoner Endret 23. januar 2005 av Sozinho Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå