sixx Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Når jeg defragmenterer stasjon C, så komemr det en feilmelding om at ikke alle filene ble defragmernter. Det står: Noen filer på dette volumet kan ikke defragmenteres. Så trykker jeg på feillogg knappen, da står det under filer som ikek ble defragmentert: Fragmenter:402 Filstrørrelse: 191 Mb Filnavn: \WINDOWS\Temp\000000A7 Vet noen hva som er feil? Jeg skulle gjerne ha lagt med et bilde i stedet, men jeg vet ikke åssen jeg får lagt ut bilder Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det er mulig at aktivitet på partisjonen medfører endel problemer for defragmenteringsprogrammet, som da kan risikere å flytte filer til områder som plutselig er opptatt. Det kan også tenkes at det er for lite plass på partisjonen til defragmentering (15% fri), som således forhindrer prosessen i større filer. Muligens er også dette en temp-fil som ikke lar seg endre ettersom den kontinuerlig er åpnet av et bestemt program. Prøv derfor å defragmenter datamaskinen i Safe-Mode, samt slette unødvendige filer med Disk Cleanup. Det burde fungere. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå