Gå til innhold

Msi k8n diamond, mangel i esken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

det er også en annen ting... ingen webshope i norge har hørt om den andre pakken... de fikk beskjed om dual net fra MSI derfor reklamerte de med det helt til de fikk vite fra KUNDER om at det ikke fulgte med, DA fjernet de de fra siden... de har heller ikke hørt noe om å kunne kjøpe den som de sier på forumet

Lenke til kommentar

Ser ut som 3 T-regelen (Ting Tar Tid) gjelder hos MSI alle plasser de er involvert (untatt England?) for K8N Diamond kunder. Først kom de med ei adresse i Tyskland de som mangla BT/WiFi kortet kunne henvende seg, tok 11 dager fra min mail gikk ned til ny mail med ny MSI adresse i Nederland for kunder i skandinavia ble returnert.

Mail til "riktig" adresse gikk for mer enn 2 uker siden (15.02), ingen komentar derfra enda heller :nei:

Også veldig stille fra MSI i Diamond Club om dette kortet, hovedkortet fungerer ellers fint til mitt bruk - har lyst på WiFi/BT løsninga fortsatt siden det var tunga på vektskåla når kortet blei valgt tidlig i januar.

Diamond Club har nå 757 medlemmer, under 500 når eg sendte mail til Nederland, vil tro alle Diamond-eiere har registrert seg. Medlemmene er nok spredd litt mer enn skandinavia, England, tyskland, vil derfor tro minst 3 MSI avdelinger får mail om manglende WiFi/BT kort. I slutten av januar blei det kraftig vektlagt fra MSI og "shoppene" sin side at WiFi/BT kortet var Option / ikke fulgte korta som ble solgt, burde være enkelt å gi kvittering på mailer selv om den endelige løsninga (kanskje) ikke er i orden.

Endret av HAG
Lenke til kommentar

Jeg hører også til de forsmådde, som har betalt kr 1 977 for et hovedkort hvor det klart og tydelig på esken står skrevet at Dual Net Card'et følger med (7100-010 versjon), og tok kontakt med Diamond club moderatorene om saken.

 

I mailen spesifiserte jeg klart og tydelig at jeg hadde kjøpt kortet i Norge, og spurte så hva jeg skulle gjøre for å få tilsendt det manglende kortet.

 

Jeg ble henvist til MSI UK, og skrev til dem. Fikk et høflig og raskt svar tilbake, hvor de påpekte at de kun hjalp folk som hadde kjøpt kort i UK. MSI Nederland var stedet å hendvende seg til, skrev de, og det gjorde jeg. Har ikke hørt en pøkk fra de folkene, og nå begynner jeg å bli sur for alvor.

 

En annen ting er at det ikke er mulig å registrere seg på Diamond club heller, får bare feilmelding; til tross for at jeg har VIP ID (fulgte med hovedkortet). Har skrevet til MSI om det og, men de har ikke svart.

 

Det her er rett og slett for dårlig, MSI !

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Kom hjem fra jobben for to uker side, da lå det en lapp fra UPS i postkassa mi, om at de hadde vært hos meg, for å levere en pakke. Jeg tok kontakt med dem, og fikk pakken levert på jobben.

 

Inni den lå Dual Net Card, i egen eske. :-)

 

Jeg skrev til MSI i Nederland flere ganger, uten å høre mer en "vente og se-meldinger".

Så kom en mail der det sto at de sendte ut kortene i uke 16 og uke 17. "Sikkert bare bøff, tenkte jeg".

 

Men det var det altså ikke !

Lenke til kommentar

Dear Sir/Madam

 

I have purchased a MSI K8N Diamond mainboard through my retailer here in Norway, and the Dual Net Card is missing in the box.

 

As far as I'm told MSI Netherland is supplying their customers with the missing card, naturally I would like to receive one as well.

 

Here is my address in Norway:

 

xxxxxxxxxx

 

xxxxxxxx

 

xxx

 

 

Sincerly yours,

 

xxxxx

 

Noe sånt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...