Gå til innhold

Msi k8n diamond, mangel i esken


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er rettet opp i nesten alle webshoper OG Msi sin side at den ikke følger med... dette er da etter at de fleste har fått det i posten... så på MSI K8N Diamond klubbens forum og de sier de skal kanskje ordne det i løpet av uken...

 

Det sto vel på esken at den skal følge med... sant?

+ at det står i et brev som fulgte med at det skal følge med...sant?

Det er nok grunnlag for forbrukerrådet ja... om ikke msi gjør noe da...

Endret av thomba14
Lenke til kommentar

Da har han rett til å heve kjøpet etter Forbrukerkjøpsloven, da en manglende dingseboms som dette regnes som en vesentlig mangel. (... med mindre PCUstyr.no velger å sende trådstarter en Bluetooth mottaker).

 

Angrefrist skal du ikke benytte, for da må han betale returporto. Han skal ikke betale for feil PCUtstyr/MSI gjør.

Lenke til kommentar

Fikk samme problem lørdag, når mitt Diamond kom i posten, Wlan/Bluetoot PCI kortet var ikke i pakka, lurer på hvem som har "inspisert" før meg, tror eskene med hovedkort er pakket i plast - manglet på mitt, Powercolor grafikk i samme pakken var i plast. Googla litt fredag? og fant webshopper i Tyskland som hadde 2 varianter av MSI k8N Diamond, MSI nr. 7100-010 med Wlan/B. inn ved månedskifte og MSI nr. 7100-030 som var uten, noen hadde den på lager. Var under 10 euro forskjell i samme shop. Ser mitt har varenr. 7100-010 og all teksten som alle andre som har fått det til nå med inkludert Wlan/B.

 

Spennede å se hva som blir sagt i Diamondclub til uka fra MSI sin side (skulle komme en komentar til uka) i kveld er det kommet meldinger fra England og Frankrike om samme problem, tror noen av de første der er svensker og nordmenn.

 

Tror MSI bør dele ut Wlan til de som ifølge eskene og varenr. skulle hatt selv om de i senere tid har merket Wlan/B som "optional" og litt det samme hos Webshopper, OK noen oppdaterte på fredag (torsdag) - hva med oss som la inn ordre før det?

Lenke til kommentar

Dette bør MSI ordne opp i, spesielt for de som kjøpte kortet før det "plutselig" stod på hele internett at wlan var optional.

 

On a sidenote, komplett reklamerer fremdeles for dette kortet på hw.no sin hovedside med wlan. Men når du klikker på reklamen kommer du inn til et produkt der det står at det ikke følger med.

Lenke til kommentar

MSI will announce the method about how to slove this problem on Diamond Club Forum next week.

Please wait...

 

Diamond Club Forum » K8N Diamond » Where is my dual-net card?

 

 

Bør også være obs på at nye ATX2.3 PSUer uten bakoverkompabilitet med atx1.3

kan skuffe noen brukere.

Diamond Club Forum » K8N Diamond » No sound and dissapointment

 

Please check the specification of you power supply.It may exhabit on the power supply. The column"DC OUTPUT" shows +3.3V,+5V,-5V.....

If there is no "-5V" on the table, it shows your power supply dosn't have -5V.

If you don't have the power supply with -5V. Would you please send this mainboard to the distributor ? The distributor will help you to fix the problem.

 

 

As the audio chip require -5V power pin to work probably, a power supply without -5V pin supply will cause no audio output (no sound) or audio output in very low volume.

 

 

Som kjent er -5v ikke i atx2.0 spesifikasjonen .

Endret av syar2003
Lenke til kommentar
Det ordner seg nok. Det er imot loven uansett.

Ja... først reklamerer de for fult med W-Lan og Bluetooth osv...

Neida! % Dager etter at jeg bestillte det står det etter dette... OPTIONAL!

Det er ulovlig!

Samma som om jeg skal reklamere om å selge en pc med masse fint og en dyr FX55 CPU, og når jeg har solg den sier jeg: Du må betale for CPU en!

Lenke til kommentar
EDIT: Høflighet og saklighet er stikkord.

 

Ikke skriv "TAPERE! Send meg det jævla kortet! Faen!"

hehe... nei ikke akkurat hva man burde si nei... På MSI K8N Diamond cluben's forum sier MSI at de skal finne ut av tabben deres i løpet av uken... Altså fra min side har de da 1uke på seg å finne ut av det ellers blir det bråk ;) og ikke bare ifra meg, men VELDIG mange andre som kjøpte det... :nei:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...