andm Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg kjører win98 og har derfor et svært begrenset valg av tilgjengelig musikkavspillere som vil kjøre på det nokså utdaterte operativsystemet. Tidligere kunne jeg nøye meg med WMP (ver.7 tror jeg), men det programmet har klikket fullstendig og nekter å kjøre. I de siste årene har jeg derfor brukt et program kalt Sonique, som jeg i grunn er veldig fornøyd med. Problemet her er at programmet er litt ustabilt, bruker mye ressurser og har tendens til å krasje. Det virker også som om dette programmet ikke utvikles lenger, så derfor trenger jeg hjelp til å velge et nytt program. Jeg har kun få kriterier: Det må kunne kjøre i win98, det må kunne spille WMA- og MP3-filer, og det må kunne minimeres til et lite vindu med raske avspillingsfunksjoner og vising av sangnnavn (noe à la WMP9s nye funksjon). Noen som har forslag? Lenke til kommentar
iver89 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Foobar2000 (bruker nesten intet minne eller resurser) Winamp Lenke til kommentar
Magpal Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg bruker Winamp 2.80 og det fungere flott til mitt bruk som er musikk avspilling. Det fungerer knirkefritt i 98. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå