~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Var på Olsby første gang på Barne leir i 2003.. Var der utrolig gøy... Etter det har jeg vært der 3 ganger til, like kult hver gang. Gleder meg utrolig til å være leder, er vel første helgen etter påske. Lenke til kommentar
Leontodon Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Weeee olsby er så absolutt den beste plassen på jord:D Gleder meg til sommeren:D Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) I'll be back l8tr with krispy, krispy info som bl.a inneholder info om mye hjemmebrent Som endte opp i ambulanse til sykehus for pumping midt på natten Endret 22. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Var det en av dere? Det er skrekkhistorien som lederne bruker for å få folk til å ikke ta med drikke på leiren :!: Ble tatt med en stor flaske brandy i sommer, men ledern var kul, så jeg ble ikke kastet ut, det vil si, han sa ikke ifra til de "voksene" lederne... (mange komma) BTW: har bilder fra olsby på siden , www.ape-republikken.com/gallery der er det to albumer med bilder fra olsby Endret 22. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det var ikke en av oss, men det var en som var der samtidig, en fra Tønsberg-gruppen. To faktisk, men bare den ene trengte pumping.. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) ok, lo godt da jeg hørte den første gang :!: menne hva er ditt beste olsby minne? Tror mitt er fra konf. leir, jeg og noen andre (vi sov i "frys") snek oss ut for å skremme en dust som bodde i "new orleans". Vi løp inn med lommelykter kl. to på natten blendet han og dro/løftet han til "texas" i soveposen hans der vi stengte han inne. Det beste var at vi ikke ble tatt for det. Endret 23. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Solid Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hehe, denne tråden dør vel ganske fort. Men anyways HAR DU VÆRT PÅ OLSBY? fortell her! Dette er min mening. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Det eneste jeg vet om Olsby er at de har en crappy hjemmeside. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 I'll be back l8tr with krispy, krispy info som bl.a inneholder info om mye hjemmebrent Som endte opp i ambulanse til sykehus for pumping midt på natten Var det ikke mer et bæbuhelikopter da? Uansett, ganske actionfylt. Han som ikke endte opp på sykehuset måtte sove på rummet til presten resten av natten... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 hehe, denne tråden dør vel ganske fort. Men anyways HAR DU VÆRT PÅ OLSBY? fortell her! Dette er min mening. [imgx]http://www.ebaumsworld.com/forumfun/sucks3.jpg[/imgx] Din mening kombinert med vedlagt bilde var ganske fantastisk lite saklig, og bryr meg ca. omtrent der solen aaaaldri skinner, untatt etter en lang natt med min store, homofile samboer. Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) Var det en av dere? Det er skrekkhistorien som lederne bruker for å få folk til å ikke ta med drikke på leiren :!: Ble tatt med en stor flaske brandy i sommer, men ledern var kul, så jeg ble ikke kastet ut, det vil si, han sa ikke ifra til de "voksene" lederne... (mange komma) BTW: har bilder fra olsby på siden , www.ape-republikken.com/gallery der er det to albumer med bilder fra olsby Du kjenner Hannah! (http://www.ape-republikken.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=olsby04&id=olsby_ongdoms_leir_sommer_04_034) Og jeg tror jeg så Juni på ett av de andre bildene...? EDIT: Og du har sovet i eurytmirummet på skolen vår :!: Endret 23. januar 2005 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå