Gå til innhold

Den ekstremt lille Olsby tråden

~Alex~

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Var det en av dere? Det er skrekkhistorien som lederne bruker for å få folk til å ikke ta med drikke på leiren :!:

Ble tatt med en stor flaske brandy i sommer, men ledern var kul, så jeg ble ikke kastet ut, det vil si, han sa ikke ifra til de "voksene" lederne... (mange komma)

BTW: har bilder fra olsby på siden , www.ape-republikken.com/gallery der er det to albumer med bilder fra olsby

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar

ok, lo godt da jeg hørte den første gang :!:

menne hva er ditt beste olsby minne? Tror mitt er fra konf. leir, jeg og noen andre (vi sov i "frys") snek oss ut for å skremme en dust som bodde i "new orleans". Vi løp inn med lommelykter kl. to på natten blendet han og dro/løftet han til "texas" i soveposen hans der vi stengte han inne. :D

Det beste var at vi ikke ble tatt for det.

Endret av ~Alex~
Lenke til kommentar
I'll be back l8tr with krispy, krispy info som bl.a inneholder info om mye hjemmebrent

Som endte opp i ambulanse til sykehus for pumping midt på natten :p

Var det ikke mer et bæbuhelikopter da? Uansett, ganske actionfylt. Han som ikke endte opp på sykehuset måtte sove på rummet til presten resten av natten... :love:

Lenke til kommentar
Var det en av dere? Det er skrekkhistorien som lederne bruker for å få folk til å ikke ta med drikke på leiren :!:

Ble tatt med en stor flaske brandy i sommer, men ledern var kul, så jeg ble ikke kastet ut, det vil si, han sa ikke ifra til de "voksene" lederne... (mange komma)

BTW: har bilder fra olsby på siden , www.ape-republikken.com/gallery der er det to albumer med bilder fra olsby

Du kjenner Hannah!

(http://www.ape-republikken.com/gallery/view_photo.php?set_albumName=olsby04&id=olsby_ongdoms_leir_sommer_04_034)

Og jeg tror jeg så Juni på ett av de andre bildene...?

EDIT: Og du har sovet i eurytmirummet på skolen vår :!:

Endret av Ext-Seeno
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...