~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hei har du vært på Olsby? er sikkert flere enn de fire jeg sålangt vetom som har vært der. sjekk siden, www.olsby.org . orginalt inlegg: Her kan du laste ned/åpne den her. LINK Mer Søppel og tull finner du på www.ape-republikken.com . Endret 22. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) For en dårlig side. Wannabe gansgstere linker de jo til.. Edit: Hey, dobbelposten ble sletta Bra. Endret 22. januar 2005 av Bundy Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hva vet du om de vi linker til? De er venner, og bare fordi de rapper er de ikke nødvendigvis "wanabe gangstere"- Hører selv ikke på hipphopp, men vet at de ikke er "wanabe gangstere". Så ikke noe vits å utale seg om noe du ikke vet skiten om Endret 22. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Så ikke noe vits å utale seg om noe du ikke vet skiten om Så han vet ikke en drit fordi han mener at enkelte rap'ere (som man har lov å mene hva man vil om fordi folk har forskjellig musikksmak) er wannabe gangstere? Ikke be folk å holde kjeft...kan du nesten gjøre selv.. Lenke til kommentar
svamp Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 "La oss danse"-videoen var morsom! Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) grunnen til at jeg sier "at han kan holde kjeft" er fordi han utaler seg om mennesker han ikke vet noe om. Endret 22. januar 2005 av ~Alex~ Lenke til kommentar
b-real Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 grunnen til at jeg sier "at han kan holde kjeft" er fordi han utaler seg om mennesker han ikke vet noe om. Nei for egene meninger skal man ikke ha lengere...da skal man holde kjeft. Lenke til kommentar
TomWhittaker Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) grunnen til at jeg sier "at han kan holde kjeft" er fordi han utaler seg om mennesker han ikke vet noe om. Nei for egene meninger skal man ikke ha lengere...da skal man holde kjeft. Meninger om ting man ikke har peiling på kan man godt holde for seg selv... Endret 22. januar 2005 av ptv- Lenke til kommentar
Den Røde Tsar Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg spår de nye hiphop bamzene inc. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Wunderbar! Min nye startside! Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg må ærlig innrømme at jeg har vært på Olsby... Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Hva heter du? ikke mange som har vært på oslby! Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Oooh. OLSBY! Der har jeg vært på leir masse ganger. Har tilogmed vært leder. Knallgøy. EDIT: Ext-Seeno er min bror. Vi var der sammen Endret 22. januar 2005 av Dingot0m Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hva heter du? ikke mange som har vært på oslby! Mitt navn er Ruben. Var der på en konfirmasjonsleir for noen år siden... Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Oooh. OLSBY! Der har jeg vært på leir masse ganger. Har tilogmed vært leder. Knallgøy. EDIT: Ext-Seeno er min bror. Vi var der sammen Hei Bror, jeg bekrefter at du har vært der, bekreft meg! Jahhh! Spis kake, mer kake! EDIT: Du bekreftet... Endret 22. januar 2005 av Ext-Seeno Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 wee, jeg har bare vært der de to siste årene. Skal være leder på konf leir. *endrer tittel til olsby tråden Lenke til kommentar
Dingot0m Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lykke til. Sikkert 0.01% av forumet som vet hva Olsby er og/eller har vært der. Lenke til kommentar
~Alex~ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 hehe, denne tråden dør vel ganske fort. Men anyways HAR DU VÆRT PÅ OLSBY? fortell her! Lenke til kommentar
Drama Llama Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hehe, denne tråden dør vel ganske fort. Men anyways HAR DU VÆRT PÅ OLSBY? fortell her! Jeg skal til byen nå! I'll be back l8tr with krispy, krispy info som bl.a inneholder info om mye hjemmebrent og røyking av hjorteskit og kanel! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå