Synthesia Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 I går fikk jeg endelig Creative SB audigy 2. Jeg var veldig glad da.... gledet meg veldig og greier. Etter jeg hadde installert driveren... så virket det ikke. Jeg prøvde å oppdatere driveren. Det gikk heller ikke. Pcen finner kortet, det er ikke noe problem. Lydkortet blir alltid gjenkjent av pcen, så derfor har kortet blitt satt inn riktig iallefall. Jeg deaktiverte det gammle lydkortet mitt. Og derfor er ZS kortet mitt det eneste lydkortet, og det står overalt at det ikke er noe feil, og at den skal virke perfekt... . DETTE ER FEIL! JEG FÅR IKKE NOE LYD! ... Jeg har feilsøkt mange ganger... gjort alt sammen. prøvd å koble inn høytalerne ledningene i alle mulige åpninger mens jeg har hørt på musikk... det skjer ingenting. Bortsett fra... hvis jeg putter den inn i en feil åpning, den som er lengst til venstre... så kan man så vidt høre musikken, overkjørt av masse kluss (høres ut som støvsugern er på). Prøvd å avinstallere drivere, lagt inn på nytt... o.s.v. Hver gang jeg har gjort dette.. og driveren er blitt lagt inn på nytt, kommer det 2 feilmeldinger: 1. STARTSERVICE: Tjenestedatabasen er låst. 2. STARTSERVICE: Can’t start kernel mode driver service. Hva skal dette bety?! ... Jeg er desperat... har prøvd å løse dette problemt siden i går kl 21 - 02 .. og i dag fra kl 9-11.... = Tired Jeg må ha hjelp! Lenke til kommentar
Exiter Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Du kan teste kortet med KX Project driverne (http://kxproject.lugosoft.com/). Opplever du fortsatt trøbbel, er det sannsynligvis noe i veien med selve kortet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå