wanka Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hei!!! fikk min nye pc fra komplett i dag. jeg koblet på mus,tast,strøm og skjerm, men når jeg starter pcen kommer det masse bøss på skjermen mens pcen prøver å boote. tyder dette på at skjermkortet har tatt kjvelden eller kan det være noe annet ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Aller først, sjekk ut at mus og tast. er riktig plassert bakpå.... Og at skjermkortet sitter godt inn i slottet. Endret 22. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
wanka Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Alt sitter fast. Ser ikke ut som om noen kort har sklidd ut under transport. All teksten kommer opp på skjermen, men i tillegg kommer det et rutemønster over hele skjermen med annenhver lilla og blå kjempepixel (sikkert 5x5). Lenke til kommentar
wormy Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 skjermen død? eneste tipset mitt.. siden på komplett har de vel testa skjermkortet osv? Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 høres ut som som noe dødt på skjermkortet ja... prøv å ta det helt ut, vent litt, se at "pinnene" er rene, og sett det inn igjen... husk også å koble til ekstra strømkabel hvis det trengs... Lenke til kommentar
wanka Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) skjermen funker utmerket på min andre pc. kan jo ha tatt kvelden under transport. posten er vel ikke de mest forsiktige når de håndterer pakker. komplett har satt på ekstra strømkabel på skjermkortet. Endret 22. januar 2005 av wanka Lenke til kommentar
ADT Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 skjermen funker utmerket på min andre pc. ja, det er garantert ikke skjermen... prøv det jeg sa... Lenke til kommentar
wanka Skrevet 1. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 1. februar 2005 Har fått byttet skjermkortet så nå funker det litt bedre. Men nå er det neste problem. Er umulig å få XPsetup til å finne SATA HD. Ikke hjelper det med driver heller. Lenke til kommentar
:Francis: Skrevet 1. februar 2005 Del Skrevet 1. februar 2005 BIOS instillinger?? Francis Lenke til kommentar
wanka Skrevet 2. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 2. februar 2005 Fant feilen. Komplett har klart å koble feil. Så nå fungerer alt bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå