Gå til innhold

Kan ikke slette verdi i registeret

Mr T

Anbefalte innlegg

Tidligere har jeg avinstallert Norton SystemWorks 2004 fra maskinen min. Alt av kataloger og verdier i registert skulle da være borte.... trodde jeg.

Men i registeret er det fortsatt en nøkkel som ikke vil la seg slette. Dvs, jeg kan slette den, men den kommer tilbake når jeg åpner registeret på nytt.

Tree: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run

Data: C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe

Dette er en startup-verdi, og skal tydeligvis starte "GhostStartTrayApp.exe" når windows starter. Både exe-fil og katalog det pekes til er som sagt fjernet automatisk ved avinstallasjon.

Noen som har opplevd liknende, eller som har tips til hvordan jeg skal får fjernet verdien permanent.

Har forsøkt å slette fra regedit, samt div, registerfix-programmer uten hell.

Mvh

Mr T

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Mener at alt av Systemworks 2004 er borte-vekk fra maskinen. Det eneste som er installert etter avinstallasjonen, er Norton Antivirus 2005. Denne er installert frittstående, og ikke som en del av Systemworks-pakken.

Det rare er at jeg ikke behøver å restarte maskinen før registerverdien er tilbake. Når jeg lukker registereditor etter at verdien er slettet, trenger jeg bare å åpne editor på ny- og vips er verdien tilbake.......

Symantec......hmmm har plagdes med de-der-programmene tidligere også :mad:

Mr T

Endret av Mr T
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...