Mr T Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Tidligere har jeg avinstallert Norton SystemWorks 2004 fra maskinen min. Alt av kataloger og verdier i registert skulle da være borte.... trodde jeg. Men i registeret er det fortsatt en nøkkel som ikke vil la seg slette. Dvs, jeg kan slette den, men den kommer tilbake når jeg åpner registeret på nytt. Tree: HKEY_LOCAL_MACHINE\SOFTWARE\Microsoft\Windows\CurrentVersion\Run Data: C:\Programfiler\Norton SystemWorks\Norton Ghost\GhostStartTrayApp.exe Dette er en startup-verdi, og skal tydeligvis starte "GhostStartTrayApp.exe" når windows starter. Både exe-fil og katalog det pekes til er som sagt fjernet automatisk ved avinstallasjon. Noen som har opplevd liknende, eller som har tips til hvordan jeg skal får fjernet verdien permanent. Har forsøkt å slette fra regedit, samt div, registerfix-programmer uten hell. Mvh Mr T Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ettersom den kommer av seg selv igjen, så er det et program som legger den til. Sikker på at alt fra Norton er borte? Symantec sine produkter kan være et helvete å fp vekk fra maskinen... Lenke til kommentar
pmarius Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Norton har gitt ut et eget lite program som fjerner alle rester etter Norton-avinstallasjon. Husker ikke hvor jeg fikk tak i det, men det er et gratisprogram, så hvis du gir meg et hint, kan jeg godt sende deg det. Det er bare på 348 kb. Send en pm Lenke til kommentar
Mr T Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Mener at alt av Systemworks 2004 er borte-vekk fra maskinen. Det eneste som er installert etter avinstallasjonen, er Norton Antivirus 2005. Denne er installert frittstående, og ikke som en del av Systemworks-pakken. Det rare er at jeg ikke behøver å restarte maskinen før registerverdien er tilbake. Når jeg lukker registereditor etter at verdien er slettet, trenger jeg bare å åpne editor på ny- og vips er verdien tilbake....... Symantec......hmmm har plagdes med de-der-programmene tidligere også Mr T Endret 22. januar 2005 av Mr T Lenke til kommentar
Mr T Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 hehe, fant løsningen, eller feilen lettere sagt. Det var Adwatch som sto innstilt på automatisk nektelse for sletting av viktige registerverdier........ Jaja, man lærer stadig noe nytt mvh Mr T Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå