palstian Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hjemmesiden er satt til about-blank og jeg får ikke endret den. Har også et program jeg ikke kan endre, eller fjerne...., Shopping Wizard. Noen som har hørt om dette og ellers kan hjelpe. All hjelp mottas med stor takknemlighet. Grøn på området. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Anbefaler at du laster ned følgende programmer : Spybot Search And destroy Ad-aware Begge tar seg av problemet med spionprogrammer som infiserer explorer. Ønsker du mer sikkerhet en explorer kan du jo alltids prøve Firefox som er en bedre nettleser. Og har du ikke antivirus så kan du jo bruke AVG som er helt grei og gratis. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Fins også et program som heter Hijackthis, men det må du være litt forsiktig med. Ikke fjerne alt den finner, det gjorde jeg og da gikk auto protecten til norton ad-undas Den klarte å ta seg av en sånn searchbar jeg fikk, som ikke spybot fant. Endret 22. januar 2005 av ^fmj Lenke til kommentar
sveinsel Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 http://www.norman.com/Download/no Last ned og prøve-kjør. (hvis du er kunde i DNB får du autiseringskoden gratis. Hvis du har trojaner skal søkene forgå i sikker mode.... Sansynligvis er det en "hijacking" du har.... Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Flyttet til riktig kategori; "Forum -> Programvare -> Sikkerhet". "Annet om hardware" er for hardwareproblemer som ikke dekkes av andre kategorier. Lenke til kommentar
zupreme Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Shopping Wizard har jeg også fått. Fikk fjernet den (tror jeg) ved å bruke Spybot Avansert Modus og Legg til/fjern programmer. Bare å slett den derfra hvis du ikke får fjernet den fra Windows sin Legg til/fjern prog. Merk at maskina mi ikke er oppe og går enda... Følg med i min tråd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå