War Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jeg poster noen linker her,butikker på nett som selger kosttilskudd Det er ingen rekkefølge ,håper noen vil komme med erfaringer ,plusser og minuser. og evt andre adresser jeg kan legge til. Proteinfabrikken Ej-shop TN-Tech Nutrition Power nutrition Inter nutrition abc Helsekost fitnessplanet Startsiden-div andre Mine erfaringer er : Tech Nutrition -Frakt inkl i prisen om man betaler med visa ,opparbeid deg 5-10 og 15% rabatt De selger xxxl pakker så man fort tjener 2-3 hundrelapper ekstra. De har en oppegående kundeservice. Da jeg handler derifra xxxl med 15% rabatt blir det det billigste som er på nett. Det lønner seg å være fast kunde der,(salgstrikks som fungerer) Ej-shop: koster for porto,eksp gebyr,+frakt i tillegg til prisen på varene. Ganske billig på enkelte varer. PF- billig proteinpulver , noe godt og noen forferdelig- abc helsekost ,gratis frakt da jeg handlet, vet ikke om det er det enda. Endret 10. februar 2005 av War Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Jeg har handlet fra proteinfabrikken.no og fitnessplanet.no. Fitnessplanet var svært hyggelige og greie å ha med å gjøre, og de er (var?) et lite firma som hadde overskudd til den enkelte kunde. Hos proteinfabrikken går det mer "the industrial way", men det er svært god kvalitet på produktene, jeg er fornøyd med merkingen (kjøper av prinsipp ikke ting som heter ting som "Superultra Maxipump 3000" o.l.). De leverer raskt, og har fordelaktige priser på tilbudene sine. Betaling går kjapt og greit med Visa. Handler fast her. Lenke til kommentar
Dr.X Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Bare handla hos PF, er veldig fornøyd. Rask levering, god kvalitet og rel. lav pris. Anbefales Lenke til kommentar
M`kululu Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 har kun testet PF, billig og godt pulver og rask levering Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå