D3nnis Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 hmm har akkurat formatert pc`n her.. men andre kommer ikke in på pc`n min, men vi kan spillle å sånt ..er bare at andre ikke kommer inn vis jeg deler ut noe eller no sånt!! hva kan det være?? hmm Lenke til kommentar
Martin A. Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Hadde selv samme problemet. Også en tråd her. Her følger svaret som løste problemet mitt Mange gode forslag her...Jeg vil tro at vedkommende har installert noe "søppel" som har tuklet til Registry.. Har vært borte i tilsvarende problem i hjemmenettverk.. Det finnes en "hidden feature" i Registry.. "HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Control\Lsa" Under denne "branch" ligger "restrictanonymous" Denne skal stå til 0.. på den PC'n som jeg hadde problem med lå det 1 (dvs. på). Sjekk dette.. Link til hele tråden: http://forum.amotor.no/index.php?showtopic=308444 Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 takker men, gikk ikke så veldig bra akkurat:( jeg har Xp home.. den var på 1 men tokk den til null, funka ikke noen andre alternativ???ehh ikke bra detta se!!! går liksom fint å spille lan likZ har northen antvirus... ikke brannmur på nei!! Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 scan med ad aware å litt sånn sågår det nok bra til slutt Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 neeh går ikke det se!! har scana aware osv. masse men det hjelper ikke! men men! Lenke til kommentar
kairon Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 du må akktivere gues eller user kontoen .... om dette ikkje virker så lag ein bruker konto og del den Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 du må akktivere gues eller user kontoen .... om dette ikkje virker så lag ein bruker konto og del den keh? hvorfor skulle det virke? Lenke til kommentar
norpheus Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Aktiver guest kontoen, ekke verre enn dette! Lenke til kommentar
marw_the_big_headed_rhino Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Får du pinget noen? dvs gå på start, kjør, skriv inn cmd derretter skriv inn ping ipadresse Lenke til kommentar
discostu Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Han kommer inn på andre folk , og han får spilt med dem, derfor får han også pinget dem.. Det som skjer når vi prøver å gå inn på hans maskin er at vi bare får en melding og kommer ikke inn. Husker ikke meldingen i hue akkuratt nå men kan fikse det til uka. Det med branmur og slik funker ikke, han har ingen branmur. Og siden pcen hans nettop er formatert tviler jeg på at spywares sperret nettverket slik at ingen kan sjekke hva han har delt.. Lenke til kommentar
O_neal Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Det problemet er kjent og mener dette kan fikset det. Sett i win XP cden. Velg ekstrameny el. Velg "sett op hjemmenettverk". Finn det nettverket som du bruker hjemme. Velg navn, gruppe etc. NB: husk å ta på fil og skriver deling på slutten av installasjonene! lykke til! Lenke til kommentar
MiRaCL Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Du må enable "Guest Account".. Start -> Settings -> Control Panel -> Adminastrive Tools -> Computer Mangement -> Local Users and Groups -> Users Høyreklikk på Guest, properties -> så tar du bort haka på "Accound is Disabled" Dette burde fixe problemet ditt,har hatt det samme problemet du har selv,og dette pleier å funke.. Lykke til Lenke til kommentar
erikindre Skrevet 26. januar 2005 Del Skrevet 26. januar 2005 Sikker på at du ikke har brannmur? Regner med du har SP2, da har du i tilfelle brannmur enten du vil eller ei.... Ellers kan du prøve å aktivere guest-account, eller evt. opprette en ny account. Lenke til kommentar
D3nnis Skrevet 6. februar 2005 Forfatter Del Skrevet 6. februar 2005 erikindre: Har ikke Sp2 nei. ja sikke! Xp Jeg har home edition.. Lenke til kommentar
m-kane Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Alle ligger i samme arbeidsgruppe? Forsøkt å gå inn ved å skrive //<maskinnavn>/? (mener det var sånn, kan være backslah istedet for slash) Lenke til kommentar
augustus Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 Hvilken versjon av Norton Antivirus har du...? Versjon 2005 har en innebygget brannmur som heter Internet Worm Protection.Du kunne prøve å slå den av hvis du har denne versjonen. Lenke til kommentar
Hjelmn Skrevet 6. februar 2005 Del Skrevet 6. februar 2005 bruk msn til å dele filer og sånnt, går e like fort og er like greit, eneste ulempen er at du må sende til andre maskinen selv da. Lenke til kommentar
skol Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 Hei, det enkleste vil være å sette opp en DC-hub på LAN-et, slik at alle bruker DC til fildeling. Et annet pluss er at søking etter filer vil være mye enklere. Lenke til kommentar
Theoneask Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 eg har eit liknande problem då.. men hos meg funka det når eg tok på ipx på begge datamaskinene.. men ein ting som ikkje funker som det skal eg lokal speling. eg kan kun joine med å skrive inn ip-adresse so derfor blir det mest cs 1.5 speling for tida:p noke som veit kva som er gale? Lenke til kommentar
Justin Sane Skrevet 7. februar 2005 Del Skrevet 7. februar 2005 DU duden.....Prøv og reinstaler xp/pcen...kansje det funker da:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå