Gå til innhold
🎄🎅❄️God Jul og Godt Nyttår fra alle oss i Diskusjon.no ×

Ønsker kritikk på en side

Anbefalte innlegg

Hallo

Det har seg slik at jeg har kommet meg opp i en liten knipe nå, og trenger hjelp!

Skolen har fått det for seg at vi må begynne å tjene inn penger til utenlandstur i 10. klasse. De tenkte at "vi" kunne stifte en elev-bedrift som lagde hjemmesider for andre.

Det ble diskutert på siste FAU-møte på skolen, og siden min mor er med i styret er jeg litt "representert" der. (Huff..)

Jeg, som skolens eneste datanerd, fikk jo selfølgelig hele ansvaret alene.

Dette skulle gå "litt fort", så jeg startet i kveld.

Hvis vi ser bort ifra at det ikke er noe logo - Har siden et potensiale, eller kan det bare kastes? (Ingen logo fordi jeg ikke vet hvem siden er til, og ikke hva den skal brukes til..)

Link

(Ønsker _ikke_ kritikk på koden. Jeg har kodet det selv, og vet godt at jeg har brukt tables til layout. Ikke nødvendig å si det til meg..)

Takk :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den røde fargen må vekk. Og jeg syns siden var litt tåkete. Og teksten er vanskelig å lese når den er svart. Og så syns jeg du skal midtstille siden. Den var kanskje også litt mørk.

EDIT: Ellers så var vel siden helt grei den :D

Endret av Nicklas
Lenke til kommentar
Det er ingen logo ;)

Måtte bare sette noe der så jeg kan jobbe rundt det.

Og siden skal da være midtstilt :dontgetit: Den er det i IE 6.0. Hvordan får jeg det til å fungere i andre nettlesere?

Hmm, er ikke midtstilt i Opera.

Jeg pleier å gjøre det slik i CSS:

#wrap {
margin: 10px auto 0 auto;
width: 1024px;
text-align: left;
}

body { 
text-align: center;
}

Lenke til kommentar

Jeg har "center" i body, og "left" i content-diven. Er det ikke akkurat det du sier?

Nå ser jeg også at linkene ikke fungerer som de skal i Firefox. Bakgrundsbilde i linken skal flytte seg oppover. Finnes det en løsning på det?

Lenke til kommentar

veldig tåkete med slik blur på bordene som nicklas sier.

ellers passet ikke fonten,

veldig mørk,

mer grafikk hadde ikke gjort noe. sikter ikke til logoen (headeren ;) ) men på for eksempel listebilder, noe i overskriftene, bakgrunn og ellers litt dilldall rundt omkring.

veldig kjedlig slik det er nå

Lenke til kommentar

det ble bedre ja. men jeg vet ikke helt om du burde ha noise der.

prøv heller å ha den skarp med outerglow i nesten samme farge som bak og innerglow i nesten samme farge som inni.

og bytt font. en sans serif passer nok best her.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...