evenrognlid Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har dratt fram den gamle PIII maskina og klokker litt den, men bare på FSB. max nå er cpu- 450@540 og FSB på 120 og der stopper det. jeg får tilgang til multiplieren via BIOS, men den er uforandret (4,5) når jeg sjekker CPU-Z. Prosessoren har potensiale til mer, men tydeligvis ikke Ram eller hovedkort. Er det Cpuen som har fast multiplier? er det mulig å unlocke den? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 MP er låst og HK har ikke AGP/PCI lock så du kommer nok ikke så mye lengre... Lenke til kommentar
evenrognlid Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Takk Ok så den er låst, nå kjører jeg agp på innstillingen 2/3. betyr det at 3D kortet kjører 2/3 av 120FSB? dette må jeg ellers henger 3D k. seg. men betyr det at 3D kortet kjører på 2/3 av 120FSB? i det tilfellet blir jo det mindre enn originalt 100FSB og det vil jo ikke lønne seg i spillsammenheng. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå