Mogge_ Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Får snart dette hovedkortet i posten, og lurer på hva slags ram jeg skal bruke til det? Har tenkt til å klokke litt eller kanskje mye. Tenkte jeg skulle ha 1024MB, så om noen kunne ha hjulpet meg så hadde det vært fint. Pris klasse er ikke så farlig bare ikke så veldig mye. Takker for all hjelp. Lenke til kommentar
dobbelmann Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=118498&cks=PRL Jeg har sansen for Twinmos, og skulle jeg hatt no ram hadde det nok blitt disse. Ser en del klager over at disse ikke virker på MSI hovedkort... Synes det er litt rart, men nå angår jo ikke det deg uansett, siden du skal ha Asus. Har MSI kort selv, og de skal være kresne... kjører Twinmos... Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Crucial BallistiX er svært gode brikker til en ok pris. Eller så selger jo en hel del butikker Kingston HyperX til under 2 laken Endret 22. januar 2005 av C4STOR Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå