Gå til innhold

Gameboy Advance

Anbefalte innlegg

Jeg har en gameboy advance som er meget flott å ha med på lange stygge bilturer/flyturer, men jeg er meget i tvil på hvaslags spill jeg burde kjøpe til den, siden det koster så mye for et spill.

Hvis dere har noen erfaringer, please post det :smile:

P.S er dette postet riktig?

Er ikke gameboy advance en slags konsoll..?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg for min del liker Rougespear og Mechplatoon.

Ecks vs Sever - ser ut til å være dødsbra, og de har allerede startet med oppfølgeren.

Broken sword ser også ut til å være blandt de få spillene værdt å kjøpe, men om du har spilt pc'versjonen tror jeg ikke det er så mye nytt...

Jeg anbefaler å ha litt spredning i spillene ettersom kun en sjanger fort blir kjedelig..

de overnevnte skal dekke både bloodlust og tanke virksomhet... har ennå ikke funnet et platformspill jeg liker i gba... men det kommer nok et som ikke er for barnslig...

Lenke til kommentar

Spillene er langt ifra bra alle sammen.

Men prisen på El-kjøp var billig...

Det finnest mange bra spill på GBA, bare test dem først. Ta med GBA'en i butikken og si at du skal teste spillet, lar de deg ikke gjøre det er det dårlig kundeservice så bare gå videre til neste butikk :wink: det funket veldig bra på obs der jeg kjøpte spill forrige gang... du betaler tross alt rundt 600 kr pr spill... (altfor mye, mener jeg)

Lenke til kommentar

Stort sett bare søppel som gis ut på GBA. 600-700kr for slikt søl er TOTALT bortkastede penger.

Hvis du likevel insisterer på å kjøpe noe så er "Tony Hawk" faktisk ganske bra. Ellers finnes jo alltids DOOM også hehe

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...