Livslykka Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sitter på en HP Evo N800v, og med ujevne mellomrom stopper alt. Selv om jeg tar ut strømledningen blir ikke skjermlyset dempet. Absolutt alt har fryst. Eneste løsningen jeg finner er å ta ut batteriet. Dette skjer ca daglig. Utrolig irriterende! Noen som aner hva som er galt? Jeg har virkelig ikke aning, ingen feilmeldinger, ingen taster som responderer, nada. Heldigvis skal jeg snart kjøpe meg en PowerBook:) Lenke til kommentar
Fredrik Larsen Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Har du garanti? I så fall, send den inn. Edit: jeg misforstod Jeg ville bare formatert og installert alt på nytt igjen. Endret 22. januar 2005 av Fredrik Larsen Lenke til kommentar
TEE Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kan vel tyde på at en eller annen prosess fryser opp maskinen din. Sjekket hva som faktisk kjører av programmer i bakgrunnen? Lenke til kommentar
iacob Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Sitter på en HP Evo N800v, og med ujevne mellomrom stopper alt. Selv om jeg tar ut strømledningen blir ikke skjermlyset dempet. Absolutt alt har fryst. Eneste løsningen jeg finner er å ta ut batteriet. Dette skjer ca daglig. Utrolig irriterende! Noen som aner hva som er galt? Jeg har virkelig ikke aning, ingen feilmeldinger, ingen taster som responderer, nada. Heldigvis skal jeg snart kjøpe meg en PowerBook:) Har akkurat samme problem med akkurat samme maskin. Kjedelig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå