TaZ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er på jakt Web/mail hotell som jeg slipper å overføre domenet mitt til. Ser på dem fleste at jeg må flytte domenet mitt til dem noe jeg ikke vil. Blir bare en liten privat side men den MÅ være stabil på mail. Trenger vel 50-100MB og min.1/2GB overføring Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Prøv webconsult.no. Du finner ikke bedre service eller servere. Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Standard Domenehotell 50 MB : kr. 306.00+ mva Grusom side foresten... Det jeg har nå kosta meg 133.92 ink. mva året men dem har self. satt opp prisen en god del. Vil helst ha noen som har dervet på en god stund så jeg slipper å bytte igjen for dem skrur opp prisen når dem har fått seg en del kunder.. Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Standard Domenehotell 50 MB : kr. 306.00+ mvaGrusom side foresten... Det jeg har nå kosta meg 133.92 ink. mva året men dem har self. satt opp prisen en god del. Vil helst ha noen som har dervet på en god stund så jeg slipper å bytte igjen for dem skrur opp prisen når dem har fått seg en del kunder.. Ikke døm dem etter sida. Kan på det varmeste anbefale de. Har brukt de i 3 år nå, har utrollig få ganger opplevd nedetid. Dialogen med supperter er utmerket, og han svarer deg nesten umiddelbart. Jeg skrev engang en mail klokka 12 om kveld og fikk svar. De er rause med oppgraderinger, perfekt phpstøtte og hvor mange du vil av nærsagt alt. (mailkontoer, databaser etc. ) Prisen står i samsvar med det du faktisk får. Velger du den billigste kan jeg garantere at du ikke vil få den opplevelsen jeg har fptt med webconsult. Lenke til kommentar
N* Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 norcomp.no har vært hosten min i snart et år. jeg har faktisk aldri opplevd at den er nede. en bakdel er at de har begrensninger på antall mailkontoer, ftpkontoer, subdomener osv. alle på 99. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå