Gå til innhold

WTF? Skjermen er helt galen!


Darx*

Anbefalte innlegg

Sitter på lan nå hos en kompis, pappa kjørte meg med mercedesen. Satt skjermen bak på passasjer settet til venstre. Akurrat nå er absolutt alle farger motsatt av det de engetlig skal være! Har testet på en annen skjerm, der funker det normalt :O

 

Hva har skjedd? Er kansje beltespennen på bilen magnetisk? Jeg har bannes og skjentes og finner ikke ut hva F*** det er!!! :mad:

 

Trenger rakse svar

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Det er nok ikke noe magnetisk, for fargene er liksom omvendt. Altså grønt er blått og omvendt. Gult er rosa, men hvitt og svart stemmer. Så noe magnetisk tror jeg det ikke er. :hmm:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6

Nei, han har en ganske gammel copaq crt skjerm. Vi tror kanskje det er en av "pinnnene" i kabelen ,som skal i skjermkortet, som er bøyd.

 

 

edit: vi har nå prøvd med en tannpirker, å de ser ut til å være fine. :hmm:

Endret av Slettet-p4PIYwb6
Lenke til kommentar
Sitter på lan nå hos en kompis, pappa kjørte meg med mercedesen. Satt skjermen bak på passasjer settet til venstre. Akurrat nå er absolutt alle farger motsatt av det de engetlig skal være! Har testet på en annen skjerm, der funker det normalt :O

 

Hva har skjedd? Er kansje beltespennen på bilen magnetisk? Jeg har bannes og skjentes og finner ikke ut hva F*** det er!!! :mad:

 

Trenger rakse svar

Du skal sjå det hadde gått bedre om far din kjøyrde BMW.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
sikkert batteriet som sitter under setet på mercedesen. ganske vanlig på tyske og andre bilder også. batteriet sitter under baksetene, spør far din!

Det er jo ikke batteriet som er problemet! Alle vet da vel at mercedes har spesielle ioniserte seter for å forhindre farlig stråling derfra (de var de første faktisk, har hatt det siden 1975); om du ber far din sette ioniseringen av strålefeltet til batteridelen av setene i revers slik at kanskje de magnetiske polene i monitoren din lar deg slippe å se farger i revers, så er jeg helt sikker på at han trår støttende til :yes:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...