Darx* Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Sitter på lan nå hos en kompis, pappa kjørte meg med mercedesen. Satt skjermen bak på passasjer settet til venstre. Akurrat nå er absolutt alle farger motsatt av det de engetlig skal være! Har testet på en annen skjerm, der funker det normalt :O Hva har skjedd? Er kansje beltespennen på bilen magnetisk? Jeg har bannes og skjentes og finner ikke ut hva F*** det er!!! Trenger rakse svar Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det er nok ikke noe magnetisk, for fargene er liksom omvendt. Altså grønt er blått og omvendt. Gult er rosa, men hvitt og svart stemmer. Så noe magnetisk tror jeg det ikke er. Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 BTW Svart og hvit fungerer normalt... Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har testet på en annen skjerm, der funker det normalt :O Du har testet skjermen med en annen maskin, eller maskinen med en annen skjerm? Lenke til kommentar
Darx* Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Kamertaen min kom vaggende med sin samsung lcd skjerm, plugga på min pc og funka fint Lenke til kommentar
Ongabonga Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Er det LCD skjerm du har også? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-p4PIYwb6 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Nei, han har en ganske gammel copaq crt skjerm. Vi tror kanskje det er en av "pinnnene" i kabelen ,som skal i skjermkortet, som er bøyd. edit: vi har nå prøvd med en tannpirker, å de ser ut til å være fine. Endret 21. januar 2005 av Slettet-p4PIYwb6 Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Enda en grunn til å få seg LCD-skjerm. No more magnetisk tull Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Sitter på lan nå hos en kompis, pappa kjørte meg med mercedesen. Satt skjermen bak på passasjer settet til venstre. Akurrat nå er absolutt alle farger motsatt av det de engetlig skal være! Har testet på en annen skjerm, der funker det normalt :O Hva har skjedd? Er kansje beltespennen på bilen magnetisk? Jeg har bannes og skjentes og finner ikke ut hva F*** det er!!! Trenger rakse svar Du skal sjå det hadde gått bedre om far din kjøyrde BMW. Lenke til kommentar
formann Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 ossen mercedes er det? og vor dan motor er det i den? Er den sjempe sprek? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Har du prøvd å avmagnetisere skjermen? Degauss eller noko i den duren har dei fleste CRT-skjermar. Lenke til kommentar
kverna Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 sikkert batteriet som sitter under setet på mercedesen. ganske vanlig på tyske og andre bilder også. batteriet sitter under baksetene, spør far din! Lenke til kommentar
Skarphedin Olsen Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 sikkert batteriet som sitter under setet på mercedesen. ganske vanlig på tyske og andre bilder også. batteriet sitter under baksetene, spør far din! Det er jo ikke batteriet som er problemet! Alle vet da vel at mercedes har spesielle ioniserte seter for å forhindre farlig stråling derfra (de var de første faktisk, har hatt det siden 1975); om du ber far din sette ioniseringen av strålefeltet til batteridelen av setene i revers slik at kanskje de magnetiske polene i monitoren din lar deg slippe å se farger i revers, så er jeg helt sikker på at han trår støttende til Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 3. februar 2005 Del Skrevet 3. februar 2005 Trur me stenger denne før den virkeleg tar av., for den er allereie godt ute på OT-taksebana no. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg