mannenimånen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå håper jeg det finnes noen her som kan svare på om det egentlig er noen vits å kjøpe et slikt Tv apparat, går og lurer på om jeg skal gå til innkjøp av et Toshiba 42WH46P 100 Hz 42" Bakprojeksjons-TV, 3xSuper Brightron PRO bilderør, 16:9 Prosjektortype i dette apparatet er riktignok crt, men når man kan få denne varen for 9999,- må vel det regnes som en meget god deal ? Har ingen erfaring med slike apparater og håper derfor det finnes noen her som har mye mer peiling på dette? Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 De kan oppleves som mørke med dårlig kontrast. I tillegg vil bildet bli dårligere når du ser det fra siden. Personlig ville jeg nok ikke gått for en slik TV, men det kommer jo så klart an på personlige preferanser, bruksområde, økonomi og størrelsen på tv-rommet. Lenke til kommentar
Ronny M Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hvis du tenker på selve billedkvaliteten så er det etter min mening for dårlig. I en vanlig stue blir man sittende for nær skjermen og bildet virker uklart. I større rom hvor man sitter veldig langt unna blir det ikke så ille. Du må nesten se sjøl for å finne ut om det er bra nok for deg. Endret 21. januar 2005 av Ronny M Lenke til kommentar
mannenimånen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Takker så mye for gode tips, tror jeg tar en tur i sjappa og ser om dette er noe å satse på, om det er noen som vet om samme type apparat så tas tips i mot med stor takk ! Lenke til kommentar
gwh Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Alternativ 2 er å ta en tur innom Elkjøp. 30 dagers returgaranti er fantastisk for å prøve ut ting :-) Lenke til kommentar
mannenimånen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Det er en mulighet ja, men tror ikke de forhandler Bakprojeksjons-TV.Men det er jo mye annet snaks man kan teste ut. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ta uansett en titt først - jeg har fremdeles til gode å se en bakprojeksjons-TV som jeg synes har hatt er virkelig bra bilde. Personlig tror jeg heller at jeg ville gått for en god 32" CRT hvis du skal i prisnivået 10.000 eller under - du får mye for pengene hvis du velger CRT nå. Lenke til kommentar
mannenimånen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Da tror jeg at jeg følger rådene her og går for en 32 crt, er det noen spesielle merker som fremhever seg på disse tv ene... Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Sony VAR best på billedrør, men har hørt at det ikke lenger er tilfelle. Panasonic skal ha meget bra billedrør, og det samme med Phillips. Lenke til kommentar
audiomur Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Har til gode å se et dårlig LoeweTV.Det er min favoritt.Sjekk det ut,i det minste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå