Hetland Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 får min bærbare pc iløpet av de nrmeste dagene, tengkte jeg skulle ha fedora core 3 på den. så det jeg lurer på er hvirdan det er med wlan på fedore, er det stress? trenger jeg masse ekstra drivere? Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kjem an på kva slag wlankort du har det. Fins linuxdrivere til intelkorta bl.a. Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 har belkin og orinico Lenke til kommentar
Teh Hoboman Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Jeg mener å ha hørt at Orinocokort har bra støtte i Linux. Belkin er jeg litt mer usikker på, jeg hadde et belkinkort(Broadcom rev. 3 chipset) selv, som jeg måtte bruke ndiswrapper på, men hver gang jeg modprobet ndiswrapper fikk jeg kernel panic. Sjekka litt rundt på nettet og fant ut at dette var et vanlig problem og kunne løses ved å laste ned en .exe fil og pakke ut. Det er litt vanskelig uten wine eller Windows, så jeg bytta kortet i et 3Com som virker finfint. Endret 22. januar 2005 av Teh Hoboman Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 ok, satser på å bruke orinico kortet da Lenke til kommentar
olear Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Belkin kan fungere like bra som Orinoco, du må bare finne ut hvilke chipset de bruker. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå