Spillorakelet Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Pc`en min får en kraftig oppjustering i disse dager og da passer det seg og bytte ut det gamle Aopen H600b kabinettet også (PSU`en som følger med har bare 20 pin...) Jeg vurderer DETTE da det ser meget pent ut og skal være ganske bra lyddempet.. Jeg skal bruke DENNE PSU`en (den passer vel?!) Er det noen som kan dele sine meninger om dette kabinettet? Gjerne dere som har hatt det i bruk en stund.. Hvordan er tempraturen i det og er det merkbart lyddempene? Ellers i PC`en skal jeg ha: -MSI Nforce4 Dimond Hovekort -AMD64 3500+ -WD Raptor HD -Twinmos 1024 Dual ram Endret 21. januar 2005 av Damsgaard Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 nice kabinett jada den psu'en passer nok den ja Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Det er et veldig bra kabinett, men det blir så sinnsykt varmt inni. Eneste minuset jeg kan komme på iallefall Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 (endret) Hva mener du men sinnsykt varmt? Varmere enn det som er forsvarlig eller bare varmere enn normalt? Er det noen som har målt temperaturen inne sitt Kabinett? Endret 22. januar 2005 av Damsgaard Lenke til kommentar
sdasdsad Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Kan hende det varierer. Det er varmt hos meg iallefall. kanskje jeg har ødelagt luftgjennomstrømmen på en eller annen måte. trenger ikke bety at det er slik i alle oppsett. Men man må regne med at det blir varmere i støydempede kabinettet da de vanligvis er tettere og bruker masse støydempingsplater som gjør lyden om til varme Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Godt valg av kabinett. Bra du ikke velgte sånn stygg ferdig-modda greier Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Er over den alderen da stygge kabinetter var kult heldigvis.. Like greit å gi endel kroner for kabinett man syntes er pent da det ikke skiftes ut så ofte. Dette kabinettet burde vel holde en stund.. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Et varmt kabinett er et dårlig kabinett for såpass high-end hardware. Nei, se deg om etter noe annet. Selv venter jeg på Antec 3000B. Ikke like pent, men det skal i det minste ha brukbar kjøling. Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 Har lagt merke til din negativitet mot Lian Li 6070... Har du brukt dette kabinettet selv? Jeg har lest et titals tester nå og resultatene er meget gode! Mange priser og topp karakterer.. De fleste nevner at det er litt varmere, men 2-5 grader varmere har ingenting å si! Tror nok jeg har bestemt meg for dette da det er noe av det peneste jeg har sett og det er ferdig lydisolert.. Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) Nei, har ikke brukt det selv, men har lest flere negative erfaringer om det. Jeg mener at stille, effektiv kjøling er veldig viktig for et kabinett, og spesielt til den prisen. Og hva er vitsen i støydemping når andre, billigere kabinetter regnes for å være betraktelig stillere? De støydempemattene er så tynne at et bra stålkabinett demper nok minst like mye. Men kabinettet er jo veldig stilrent, så hvis det teller mest for deg... Endret 25. januar 2005 av EasyRaider Lenke til kommentar
Spillorakelet Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 Det du sier her er jo totalt forskjellig fra alle tester jeg har lest! Jeg har også godt gjennom de fleste trådene om dette kabinettet og kun funnet få klager.. Noen som ofte gjør dette kabinettet for varmt er støv.. Renser man ikke støvfilteret innimellom kommer det lite frisk luft inn. Jeg stoler på de testene jeg har lest og kjøper meg verdens peneste kabinett Lenke til kommentar
TiaZzz Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 (endret) En av grunnene til at den kassa blir varm er at fronten er dempet. Som du sikkert ser så er det ingen hull for gjennomstrømning av luft. Det vil heve temperaturen betraktielig. Les Dahles "super-PC"-serie for problemene han hadde. Selv har jeg PC-V1000B og er storfornøyd. Edit: tyrkleif Endret 25. januar 2005 av TiaZzz Lenke til kommentar
EasyRaider Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Oppsummering av det jeg har lest om det: + Pent + God byggekvalitet + Støvfilter + Lyddempende dør - Noe støyende vifter, ingen viftekontroll - Sideplatene kan lett vibrere - Svært lite luftinntak, kan fort tettes - Kun 80 mm bak med restriktiv viftegrill - Dyrt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå