Gå til innhold

Hva syntes dere om Lian Li PC6070A?

Anbefalte innlegg

Pc`en min får en kraftig oppjustering i disse dager og da passer det seg og bytte ut det gamle Aopen H600b kabinettet også (PSU`en som følger med har bare 20 pin...)

Jeg vurderer DETTE da det ser meget pent ut og skal være ganske bra lyddempet..

Jeg skal bruke DENNE PSU`en (den passer vel?!)

Er det noen som kan dele sine meninger om dette kabinettet? Gjerne dere som har hatt det i bruk en stund..

Hvordan er tempraturen i det og er det merkbart lyddempene?

Ellers i PC`en skal jeg ha:

-MSI Nforce4 Dimond Hovekort

-AMD64 3500+

-WD Raptor HD

-Twinmos 1024 Dual ram

Endret av Damsgaard
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende det varierer. Det er varmt hos meg iallefall. kanskje jeg har ødelagt luftgjennomstrømmen på en eller annen måte. trenger ikke bety at det er slik i alle oppsett. Men man må regne med at det blir varmere i støydempede kabinettet da de vanligvis er tettere og bruker masse støydempingsplater som gjør lyden om til varme

Lenke til kommentar

Har lagt merke til din negativitet mot Lian Li 6070...

Har du brukt dette kabinettet selv?

Jeg har lest et titals tester nå og resultatene er meget gode!

Mange priser og topp karakterer..

De fleste nevner at det er litt varmere, men 2-5 grader varmere har ingenting å si!

Tror nok jeg har bestemt meg for dette da det er noe av det peneste jeg har sett :love: og det er ferdig lydisolert..

Lenke til kommentar

Nei, har ikke brukt det selv, men har lest flere negative erfaringer om det. Jeg mener at stille, effektiv kjøling er veldig viktig for et kabinett, og spesielt til den prisen. Og hva er vitsen i støydemping når andre, billigere kabinetter regnes for å være betraktelig stillere? De støydempemattene er så tynne at et bra stålkabinett demper nok minst like mye.

Men kabinettet er jo veldig stilrent, så hvis det teller mest for deg...

Endret av EasyRaider
Lenke til kommentar

Det du sier her er jo totalt forskjellig fra alle tester jeg har lest!

Jeg har også godt gjennom de fleste trådene om dette kabinettet og kun funnet få klager..

Noen som ofte gjør dette kabinettet for varmt er støv.. Renser man ikke støvfilteret innimellom kommer det lite frisk luft inn.

Jeg stoler på de testene jeg har lest og kjøper meg verdens peneste kabinett :thumbup:

Lenke til kommentar

En av grunnene til at den kassa blir varm er at fronten er dempet. Som du sikkert ser så er det ingen hull for gjennomstrømning av luft. Det vil heve temperaturen betraktielig. Les Dahles "super-PC"-serie for problemene han hadde. Selv har jeg PC-V1000B og er storfornøyd.

Edit: tyrkleif

Endret av TiaZzz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...