pusur6 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 heisann. eg det her HK men jeg veit ikke hva den heter. veit bære at det står ''K7S5A'' på den. noen såm veit noe om det HK, hvor man kan finne bios update til den og slikt.? en ting til. er det noen såm har en billig CPU, eller noe sånt å selge til det HK. i tromsø område? Lenke til kommentar
C4STOR Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvor har du fått tak i det....? Du burde jo vite hva du kjøper? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) http://www.firingsquad.com/hardware/k7s5a/page2.asp Hmmm ! Tar jo både SD og DDRram.... Endret 21. januar 2005 av jarmo Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Fyr opp CPU-Z, Everest, PC-Wizard, SiSofa Sandara eller noe og få tak i litt mer info. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 fra ESC Elitegroup http://www.ecsusa.com/products/k7s5a.html Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hvor har du fått tak i det....? Du burde jo vite hva du kjøper? kjøpte det av en kompis. og han husket ikke hva denheter. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Fyr opp CPU-Z, Everest, PC-Wizard, SiSofa Sandara eller noe og få tak i litt mer info. kan ikke det sjønn du. har ikke cpu til den. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kjøpte det av en kompis. og han husket ikke hva denheter. Nå har du ihvertfall fått masse svar på det. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 fra ESC Elitegroup http://www.ecsusa.com/products/k7s5a.html den va litt anderledes på utsende en den jeg har. men men. sikkert en anna versjon. Lenke til kommentar
Pels Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 fra ESC Elitegroup http://www.ecsusa.com/products/k7s5a.html den va litt anderledes på utsende en den jeg har. men men. sikkert en anna versjon. som du ser er det bare fargen. Tror ikke det har mye å si Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 fra ESC Elitegroup http://www.ecsusa.com/products/k7s5a.html den va litt anderledes på utsende en den jeg har. men men. sikkert en anna versjon. som du ser er det bare fargen. Tror ikke det har mye å si ja fargen og noen kontakter. Lenke til kommentar
mhsalangli Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) fattern har samme hk i sin pc, billig og helt greit til hans bruk (sis chipset og amd cpu er vel ikke akkurat ord for ytelse) lastet ned bios oppdatering til det og, men fikk aldri update programmet til å funke eller var det k7s5a Pro, han hadde...husker ikke Endret 21. januar 2005 av mhsalangli Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 fattern har samme hk i sin pc, billig og helt greit til hans bruk(sis chipset og amd cpu er vel ikke akkurat ord for ytelse) lastet ned bios oppdatering til det og, men fikk aldri update programmet til å funke eller var det k7s5a Pro, han hadde...husker ikke det er k7s5a Pro jeg har Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 fattern har samme hk i sin pc, billig og helt greit til hans bruk(sis chipset og amd cpu er vel ikke akkurat ord for ytelse) lastet ned bios oppdatering til det og, men fikk aldri update programmet til å funke eller var det k7s5a Pro, han hadde...husker ikke det er k7s5a Pro jeg har Dette: http://www.ecsusa.com/products/k7s5a_pro.html Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Jeg har et slikt kort selv, som fulgte med i min gamle Multicom-maskin. Mitt kort henger på veggen da.. Det døde etter montering i nytt kabinett.. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 men så var det en ting til jeg lurte på om det hk. hva er amr slot til ? aldri hørt om det Lenke til kommentar
Explorer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 AMR står for "Audio Modem Riser". Det er akkurat som at AGP er dedikert til skjermkort, så er AMR dedikert til dial-up modemer, [ironi] ettersom de trenger mer ekstrem hastighet enn hva PCI kan tilby. De er borte på nyere kort da de er erstattet av PCIe [/ironi] Har faktisk et slikt modem liggende hjemme i en skuff, som jeg fikk sammen med multicom-maskinen jeg hadde. Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Jeg har et slikt kort selv, som fulgte med i min gamle Multicom-maskin. Mitt kort henger på veggen da.. Det døde etter montering i nytt kabinett.. 3545479[/snapback] hvordan klarte du det? mitt lever enda.. får utnom noen små feil. gjordingsfeil.. endrer navnet på disken min fra: Maxtor til:Laxtnr Lenke til kommentar
mandela Skrevet 14. november 2005 Del Skrevet 14. november 2005 Mitt kort henger på veggen da.. Det døde etter montering i nytt kabinett.. du bør være obs på helsefaren med å ha et hovedkort hengende på veggen... EE-avfall kan inneholde blant annet bly, kvikksølv, bromerte flammehemmere, PCB og kadmium - noen av de verste miljøgiftene vi kjenner ti (gonnhverdag.no) Lenke til kommentar
pusur6 Skrevet 14. november 2005 Forfatter Del Skrevet 14. november 2005 Mitt kort henger på veggen da.. Det døde etter montering i nytt kabinett.. du bør være obs på helsefaren med å ha et hovedkort hengende på veggen... EE-avfall kan inneholde blant annet bly, kvikksølv, bromerte flammehemmere, PCB og kadmium - noen av de verste miljøgiftene vi kjenner ti (gonnhverdag.no) 5151878[/snapback] Du trur virkeli at den henger der enda og at han mente det? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå