the_Marshall Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei. Kjører kazaa codec pack, for jeg innsisterer på å bruke media player til musikk.. men lyden skurrer og er treig når jeg setter den i gang , slik var det ikke fær noen som har forslg til enkelt bra MP3-codec? Eller er det ingen forskjell på de? Lenke til kommentar
Jooakim Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Du kan jo laste ned iTunes, du finner det på www.apple.no sine sider... Det er kanskje stilt på for høy kvalitet, det kan ofte føre til skurring.. Lenke til kommentar
the_Marshall Skrevet 24. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2005 kbps altså? blir skurring uansett hvilken bithastighet mp3'en.. skal prøve iTunes, ... thnx Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 27. januar 2005 Del Skrevet 27. januar 2005 (endret) Har AKKURAT samma problemet! Skurrer mest når jeg bruker Winamp (2.91 og 5.03), men også litt når jeg bruker Windows Media Player 9. Dreiv å sletta en del codec`s her om dagen kanskje det har ødelagt litt, men har innstallert Nimo codec pack og ac3filter uten hell! Og har veldig lite lyst til å bruke iTunes.. Anyone? Edit: Skurrer ikke når jeg hører The Voice web radio. Endret 27. januar 2005 av zn00ker Lenke til kommentar
zn00ker Skrevet 30. januar 2005 Del Skrevet 30. januar 2005 Ingen med svar? Er veldig kjipt å høre masse skurring når jeg setter på musikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå