ilpostino Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Av og til er det visse ting som er deilig å gjøre. Denne handlingen kan tilogmed være så deilig at den gir deg gåsehud og frysninger. Av og til når jeg har spist burger synes jeg det er deilig å skylde det hele ned med en iskald, duggende Cola. hva er det som gir deg gåsehudog eller frysninger? edit: endret litt på teksten Endret 21. januar 2005 av ilpostino Lenke til kommentar
knert Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Har du nettopp spist burger og skylt den ned med cola? :!: Dyr, men f*** så lettvint det er og kjøpe det.. Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Av og til er det deilig (omtrent hver lørdag) å spise risgrøt (15 minutters) og skylde den ned med en iskald GLASSCola Lenke til kommentar
Midnight_walker Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 * Høre et fett riff, gitarsolo eller trommesolo * Bli "hyper" (sånn for moro skyld) * Sette på anlegget på full styrke Lenke til kommentar
fxwz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Av og til er det bare deillig å bare ligge å sove i senga! Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Av og til er det bare deillig å bare ligge å sove i senga! Hvis det gir deg frysninger å ligge i senga så... tør ikke jeg tenke mer på hva du gjør der Men hva som gir meg frysninger og gåsehud? Får stort sett bare det når jeg fryser eller blir skremt av en god skrekkfilm/historie eller noe. Endret 21. januar 2005 av Afseth Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Denne tråden er nesten lik denne. Kan fortsettes der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg