eoj_ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei. Jeg lurte fælt på hvordan jeg kan få en litt personligere e-mail. Jeg ville gjerne hatt en e-mail som [email protected]/no/net/o.s.v. Hvis noen vet dette så svar. Espen Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kjøp et darkhunters domene, eller registrer en konto med passport www.passport.net Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 på passport.net kunne jeg ikke få @darkhunters og kjøpe domene skjønner jeg ikke noen ting av. Ingen lettere måte? Men ellers takk Espen Lenke til kommentar
TaZ Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Er ikke vanskelig å kjøpe et domene Jeg handlet domenet mitt her www.GotoNames.com koster ca 60kr året... Her kan du sette opp at [email protected] videresendes til en annen gratis adresse feks. [email protected] Disse er ledige darkhunters.org darkhunters.info (36 kr året) darkhunters.us Endret 21. januar 2005 av taz Lenke til kommentar
eoj_ Skrevet 22. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 22. januar 2005 Ok. Troddde dette var mye vaskeligere jeg. takk takk Espen Lenke til kommentar
It's me Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ingenting med "annet om hardware" å gjøre. Lite beskrivende emnetittel. Tråden stenges. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg