TarjeER Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) Hei! Var i byen en dag, for jeg skulle kjøpe meg et stoff som jeg skulle lime utpå dekselet på mobilen. Det fungerte bra, og jeg brukte bare ca. 8-12% av stoffet. Det vil si at jeg har masse igjen. Noen som har noen ideer for hva jeg kan lage? Det er et sånn stoff, noen kaller det plysh? Har sett mange russebusser som har trukket det over setene på bussen. fåes kjøpt i masse farger. Bilder i linken under. Link til "mobil-modden" Endret 21. januar 2005 av Tarjerasmussen Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 lag en flott plysj-ramme på skjermen din Lenke til kommentar
TarjeER Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Hvordan skal jeg feste det? Fikk meg Nec 1770NX til jul, og vil ikke klisje med lim på den. Men tøft forslag! Lenke til kommentar
Even. Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvorfor stoppe med mobilen? trekk om pcskjermen, mp3-spilleren, kontorstolen, kjøkkenmaskinen, garasjejekken, dvd-spilleren, høytalerne, ja listen er ganske lang Lenke til kommentar
Løve Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Lag deg sjegg og bart av det? Eller mekk deg en musematte eller kle pc musa eller noe i det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå