Explozivo Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg, som sikkert mange andre, vurderer å kjøpe en prosjektor til hjemmekinoen. Nå har det seg slik at inntekten min (skole + jobb) ikke er noe særlig, og jeg derfor må tenke veldig økonomisk og hva jeg får mest for for pengene. Dessverre er det vanskelig å finne tester hos mine yndlingssider, hardware og dets søstersider. Jeg må derfor sette min lit til brukererfaringer til enkelte produkter, noe jeg ser på som veldig usikkert, spesielt hvis erfaringen er kort og dårlig skrevet. Jeg tror også at folk som har kjøpt produktet håper på at det skal være så bra, at de rent 'glemmer' de negative sidene, eller enda verre, nevner dem som positive. Så derfor lurer jeg, når skal dere begynne å legge ut tester av prosjektorer? Jeg tror dette ville blitt satt pris på av deres lesere. Venter i spenning! Hilsen Thomas Lenke til kommentar
Aalton Skrevet 10. mai 2005 Del Skrevet 10. mai 2005 Hei. Egentlig fordi det blir litt langt ut på siden av vårt felt. Det er ikke bra nok til Foto, som alternativ til lysbilder, og til video føler vi også at det ikke helt hører hjemme. Derfor har vi valgt å ikke gjøre det. Men vi følger litt med i markedet for å se om det skjer noe som gjør dem interessante for foto-bruk. Men Grunnen hovedsaklig er at Prosjektorene egener seg dårlig som lysbilde fremvisere og har mindre med video å gjøre. Ole Marius Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå