Zalooz Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Mårn, folkens. Jeg holder på å skal skaffe meg nytt kamera, og valget har mer eller mindre falt på Canons PowerShot G6. Men når jeg leser erfaringene på på akam så ser jeg at det er en som har kjøpt det kameraet for 4300 inkl. frakt. Hvor i all verden er det mulig og få det så billig? Hei og hå! Lenke til kommentar
Glenn Østerud Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Det har jeg lurt veldig på også... Jeg håper vedkommende, eller moderator i hw.no kanskje kan kontakte vedkommende (du må vel legge igjen e-post adressen din når du legger inn en slik erfaring) slik at vi andre også kan høste av hans erfaring. En mulighet er jo å handle på f.eks amazon i UK, og sende det "poste restanste" til postkontoret i Strømstad, også ta det med hjem over grensa uten å betale mva for kamera. Sjansen for å bli stoppet med et kamera i bilen er jo lik 0, siden det å ha med kamera på "ferietur" er ganske så normalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå