Hr. Jenssen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja, hva synes dere? Hvilket online system, blant de to konsollene, synes dere er best? Xbox's PC-lignende abonnement eller PS2's ekstra pris på selve spillet? For de som ikke vet det; Xbox har et lignende system à la man starter et abonnement som man må betale for hver termin. (vet ikke helt hvor mange terminer det er i året, når det gjelder dette abonnementet, da) PS2 har en slik ordning at man betaler en liten sum ekstra for selve spillet (50kr elns) for å få adgang til online spilling. Lenke til kommentar
Novocaine Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Xbox Live er jo helt overlegent. Mange mange mange fler som bruker mic og online funskjonen er mye bedre innebygget i spillet. For eksempel kan du spille single player og samtidig motta og sende meldinger til folk på vennelisten din. Nyere Xbox Live spill (Halo 2 feks) har også innebygget clan support. Jeg for min del tror ikke jeg kunne klart meg uten Xbox Live. Lenke til kommentar
redflame Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) edit: dobbel post Endret 23. januar 2005 av redflame Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 xbox,videre begrunnelse er forsåvidt overflødig. Lenke til kommentar
xstian Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 xbox live er grunn nok til å velge xbox fremfor ps2 hvis man skal kjøpe konsoll nå iaffal... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå