PO4nuke Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kjøpte nytt hk, Cpu og minne her om dagen, men hovedkortet jeg fikk var defekt så jeg sendte d tilbake... Gidder ikke vente til neste uke med å spille igjen så jeg satte inn de gamle delene.. Jeg skrudde på PC'n og den funka fint... så la jeg merke til at CPU temp ble høyere enn den har pleid å være (ca 65c) så jeg skrudde av vifte og cpu for å smøre på ny pasta... gjorde dette men nå funker ikke PC'n lenger alle lysa lyser rødt noe som betyr at cpu er skadet eller satt i feil.. har sjekket begge deler men finner ikke problemet Hva kan det være?? Lenke til kommentar
pelsdyret85 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Dårlig kjøling på Cpu? Lenke til kommentar
PO4nuke Skrevet 25. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2005 hadde dårlig men bytta når tempen gikk opp såpass.... har vel ikke blitt ødlagt av 1 min med 65C??? Lenke til kommentar
TurboTrond Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Cpu'n tåler fint 65grader.. men som meg og sikkert mange andre her, så har cpu'n blitt skadet i det du satte på kjøleren. Det er ganske utrolig hvor lite en cpu tåler før den tar kvelden. alle lysa lyser rødt noe som betyr at cpu er skadet eller satt i feil Det er vell ikke mulig å sette inn en cpu feil, da den kun passer en vei. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå