[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Heisann. Skal kjøpe widescreen til rommet (er litt lei av pc skjermen ). Noen som veit om billige widescreen tv'er??? Takk på forhånd Lenke til kommentar
AKIRAx77 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Nå var du heldig at jeg surfet akkurat forbi her nå. For....*se seg rundt*...jeg kjenner noen som kjenner noen...skjønner?? *prate lavt*...de har super billig widescreen skjermer...bare jeg vet om det ser du. De er mye billigere enn alt annet....og..nei..nei..jeg har sagt for mye allerede. Den hemmelig orden av "billig hardware for de som vet hvor" vil drepe meg for dette...nei...nei...uff...du får nok bare gjøre som alle andre. bruke prisguiden til hardware.no eller kelkoo.no AKIRA Lenke til kommentar
[makeway] Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 (endret) kan man PM deg for å snakke om ... MAT!?!? Endret 21. januar 2005 av [makeway] Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det finnes alltid noen tilbuder hos de store kjedene. Men tipper du får problemer med å finne en 31" TV Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå