scoot Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Finnes det et GRATIS ( LOVLIG!! ) mp3 avspiller til Nokia 6600? Lenke til kommentar
tmarcusk Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Ja, det er jo Ogg play. Tror den hetter Oggplay... Den kan spille .ogg filer som komprimeres mye bedre enn mp3 og div. Spiller forresten mp3 filer også. Gratis og bra program. Søk på google så finner du den med en gang. Lenke til kommentar
Tor Haakon Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Ja, det er jo Ogg play. Tror den hetter Oggplay... Den kan spille .ogg filer som komprimeres mye bedre enn mp3 og div. Spiller forresten mp3 filer også. Gratis og bra program. Søk på google så finner du den med en gang. Synes ikke lyden ble så bra på min Nokia 6260 jeg. Anbefaler Ultra MP3. Den koster penger, men så får du også en bedre avspiller. Vet ikke om du merker noen forskjell på telefonen din. Har ikke prøvd begge på den forige telefonen (N6600). Lenke til kommentar
jealei Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 (endret) På ******* så kan du finne ultra mp3 vet ikke om det er en demo eller ikke men jeg hatt den lenge i vært fall Endret 23. januar 2005 av Remerser Lenke til kommentar
Slurt-is Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Jeg synes ikke det er vært pengene å kjøpe ultra mp3 (bruker den på min nokia 3650). Det som er det dummeste er at du kan ikke bruke mp3 til ringetoner (noe jeg håpet på når jeg fikk det). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå