xanonymx Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Vet ikke helt om dette er rett forum, men jeg spør alikevel. Jeg har lastet ned en del filmer (ca.700mb hver film) så jeg lurer på om det går an å få filmene tekstet. Hva trenger jeg og hvordan gjør jeg det i såfall. PS. det må være gratis! Takk på forhånd Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 søk på navnet på filen å last ned .sub filer til den.. så kan du eks bruke crystalplayer til å bruke det.. wailla ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vet ikke om dette er på kanten av reglene her på forumet men hvertfall. gå på www.divxsubtitles.net og søk etter filmen der. for og kunne spille av teksten må du ha vobsub innstallert på maskinen. (eller bruke en media player som støtter subtitles i utgangspunktet) Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Du vil nok finne noe her: LINK Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 vet ikke om dette er på kanten av reglene her på forumet men hvertfall. gå på www.divxsubtitles.net og søk etter filmen der. for og kunne spille av teksten må du ha vobsub innstallert på maskinen. (eller bruke en media player som støtter subtitles i utgangspunktet) eller crystalplayer Lenke til kommentar
phax Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kan legge til at for at teksten skal funke må subtitle filen ligge i samme mappe som filmen og ha samme filnavn. untatt endingen selvsagt.. f.eks: filmen.xvid.dvdrip.avi filmen.xvid.dvdrip.sub dette er hvertfall slikt det funker hos meg, jeg bruker windows media player og vobsub. Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis jeg vil se filmene på DVD spilleren holder det ved at jeg brenner både sub og avi filen? Eller må jeg har en spesiel DVD-spiller da? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis jeg vil se filmene på DVD spilleren holder det ved at jeg brenner både sub og avi filen? Eller må jeg har en spesiel DVD-spiller da? er ikke sikker på om du kan bare brenne det ut.. som sagt. ikke sikker.. en tviler.. hvis det da ikke finnes et program som "merger" sammen de elns.. men hvis du skal se filmen på pcen, så kan du bare gjøre som sagt over Lenke til kommentar
stiber Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 Hvis du skal "brenne" inn teksten på filmen, kan du bruke VirtualDub. En liten tutorial finner du her på www.divx-digest.com. Jeg foretrekker xvid codec til rekomprimering, og jeg setter audio til "direct stream copy". Lenke til kommentar
xanonymx Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 Når jeg skal se filmene så er det på noen filmer at teksten har forskjøvet seg, slik at teksten ikke stemmer med det som de sier. Hvordan kan jeg fikse det? Lenke til kommentar
phax Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ikke så vidt jeg vet, men det må jo gå på et vis. enklere og finne riktig subtitle fil tror jeg nok.. Lenke til kommentar
am3k Skrevet 23. januar 2005 Del Skrevet 23. januar 2005 ... Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold. Kopi av filmer/dvder er også å regne som warez. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg