Fat_ASS Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vi trenger en krig igjen på linje med den kalde krigen der det ikke ble noe krig men alle trodde det skulle bli! da skal dere se at de får fart på forskning av alt mulig rart... Kriger kan framskynde marslandinger med mange år... Lenke til kommentar
starfish Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 (endret) *Masse tull om at månelandingen ikke fant sted* Se her. Endret 6. mars 2005 av starfish Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Rhulken: You crack me up 1) Flagget ble satt i bevegelse da det ble satt opp. Som du sier er det ingen atmosfære på månen, SÅ FLAGGET FORTSETTER Å BLAFRE I LANG LANG TID! 2) Kan jeg få se de 4-5 skyggene? 3) Det er helt naturlig at du ikke kan se stjerner på himmelen på de bildene. Alle landingene skjedde på månens lyse side - og der er det GANSKE lyst. Den lyse sanden reflekterer enormt mye lys (det er en grunn til at månelys faktisk er relativt kraftig her på jorden), og da blir lyset fra stjernene så forsvinnende lite at det ikke kommer med på bildet. Tror du virkelig at NASA hadde vært så dumme at de hadde GLEMT stjerner på himmelen hvis de absolutt skulle faket månelandingen? Jeg tror du må prøve å tenke litt selv istedet for å høre på hva alle "dokumentarer" sier. 4) Det er kun mulig å oppholde seg i rommet ..utenfor jorden... innenfor "kraftfeltet" Hvor dum går det an å bli? Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 starfish: Sleng til en l i slutten av adressen. Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Vi trenger en krig igjen på linje med den kalde krigen der det ikke ble noe krig men alle trodde det skulle bli! da skal dere se at de får fart på forskning av alt mulig rart...Kriger kan framskynde marslandinger med mange år... Jeg håper en kjølig krig er tilstrekkelig, det har gått med vel mange i de siste krigene. Som nevnt i diverse tidligere tråder, er det mlug vi snart står over for et nytt kappløp i rommet, igjen til månen, på grunn av strategisk viktige ressurser der. I tillegg er det interne stridigheter mellom forsvarsgrenene i USA om hvem som skal legge grunnlage for "US Space Forces" eller hva det blir hetende. Allerede idag snakker men om "battlespace dominance" i rommet, men bemannede militære romprosjekter er vanskelig å forsvare økonomisk, med mindre en ser på ressursene på månen. I tillegg er det interesse for lagrangepunktene. Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 til gsmr: hmmm har du ikke sett dokumentaren....? Du må huske på en ting... dette ble ikke laget på det største budsjettet. og de har faktiske vært så dumme å brukt samme bakrunn(evnt. fjell) i andre bilder der ikke månelanderen har vært med på bilde... som andre ganger har det... jeg kan dessverre ikke gi deg denne dokumentaren ut her på link... men du kan sikert finne den andre steder...hint hint Du må vel vite det at gamma strålingen utenfor en viss rekkevidde fra jorden er så stor at du hadde faktisk død!!! og det er jævli rart at satelitt bilder over area 51 som viser forskjellige kratere er helt like de bildene som er visst fra månen på 60 tallet!!! Og at landings fartøyet manglet skygge der det egentlig skulle vært skygge... og mest imponerene er at det ikke er noe form for krater under månelanderen??? jævli merkelig synes du ikke?? ettersom raketten der tilsvarer flere tusen kilos skyvekraft!!!! Din jævla idiot... forklar det du..... kanskje hadde kost og spade med seg ..for å gjøre det fint under landingsfartøyet etter de landet?? hehe jaja kan jo hende da ..amerikanere vettu.... Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 og det er jævli rart at satelitt bilder over area 51 som viser forskjellige kratere er helt like de bildene som er visst fra månen på 60 tallet!!! og mest imponerene er at det ikke er noe form for krater under månelanderen??? jævli merkelig synes du ikke?? ettersom raketten der tilsvarer flere tusen kilos skyvekraft!!!! Er de helt prikk like eller tilsynelatende like?? Hvem kan i så fall garantere for at de er helt like?? Nå er tyngdekraften på månen 1/6 av jordens... Og åssen er underlaget der?? Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 underlaget på månen har ikke jeg kjent på... men det skal visst tilsvarer det underlaget som finnes på area 51.... litt sånn ørken ...vil jeg anta.. man ser det på dokumentaren..bildene. Du har rett anngående tyngde kraften... men utgjør svært lite du vil fortsatt få et krater under månelanderen... som på film/bilder viser ingen!! og de gjorde en test med månebilen... på den orginale filmen... De kjørte hastigheten på filmen opp en halv gang... og månebilen kjørte som den skulle kjørt her på jorden... men du må nesten se dokumentaren... tror den heter " the conspiracy teory- did we?" noe sånt noe... Det er jo sikkert en grunn til at orginal filmen er så kornete som den er... for skjule det enda mer Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 tror den heter " the conspiracy teory- did we?" noe sånt noe... Conspiracy Theories - Did We Land On The Moon Lenke til kommentar
farke Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Rhulken: sjekk DENNE LINKEN, som punkt for punkt tilbakeviser de "bevis" "dokumentaren" hevder å fremme. Lenke til kommentar
gspr Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Stakkars fyr, han høres jo helt skadet ut. Så så lille venn, vi tror deg vi... vi landet aaaaldri på månen. Gå og kos med den rosa elefanten nå. Lenke til kommentar
Rhulken Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Den linken var bra.... men her er det jo en person som svarer... han kan ha like my rett som alle andre... Skulle ikke forundre meg om han jobbet for NASA. men for å være helt ærlig så vet ikke jeg hva jeg skal tro... en kan alltids komme en eller annen form for mot argument... Amerikanerne på denne tiden ... hadde jo problemmer bare med å få folk av bakken med disse rakettene.. og russerene hadde faktisk et godt forsprang på amerikanerene... men men.... jeg stoler ikke på noe av det lengere... men artig å diskutere jau jau Mvh Rhulken Lenke til kommentar
CNesset Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Hei Rhulken... Litt off-topic, men se her: AMO Lenke til kommentar
Earendil Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 2) Kan jeg få se de 4-5 skyggene? Meir nøyaktig var det to uparalelle skygger, ikkje 4-5 som Rhulken sa. Men eg forstod ikkje svaret på det som står i linken. Nokon som kan forklare det nærmare? Lenke til kommentar
SGE7000 Skrevet 6. mars 2005 Del Skrevet 6. mars 2005 Rhulken: sjekk DENNE LINKEN, som punkt for punkt tilbakeviser de "bevis" "dokumentaren" hevder å fremme. jepp, den linken der overbeviser meg ihvertfall om at alle de "bevisene" de som tror at amerikanerne ikke landet på månen legger fram! Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 8. mars 2005 Del Skrevet 8. mars 2005 Vist amrikanerene aldri hadde landet på månen så hadde jo selfølgeli Russerene komt med denne konspirasjonsteorien på 60tallet. Og det er forsat ein del månelandinger fra sovjet sin side som dei ikkje har gjort noko undersøkelse for. Lenke til kommentar
hallgeirl Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Jeg synes det er litt komisk å se hvordan noen personer sluker sånne konspirasjonsteorier helt rått (det gikk jo en "dokumentar" på TV, så da må det jo være riktig, må det ikke? ). Men for å svare på topic: Ja, jeg tror definitivt at mennesker kommer til å lande på Mars om noen år. Det overrasker meg om det ikke skjer ihvertfall Lenke til kommentar
Codename_Paragon Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Vist amrikanerene aldri hadde landet på månen så hadde jo selfølgeli Russerene komt med denne konspirasjonsteorien på 60tallet.I tillegg ville jeg tro at Soviet da heller ikke hadde avbrutt sitt eget bemannede månelandingsprosjekt.Og det er forsat ein del månelandinger fra sovjet sin side som dei ikkje har gjort noko undersøkelse for. Hva mener du? Lenke til kommentar
dessessop Skrevet 15. mars 2005 Del Skrevet 15. mars 2005 Hva mener du? poenget var at sovjet og skal ha landet på månen. Men det vil eg gjete på at dokumentaren og konspiratorfolka ikkje har tenkt på Lenke til kommentar
riktig Skrevet 16. mars 2005 Del Skrevet 16. mars 2005 Er ikke dette fullstendig off-topic? Opprett en månelandingskonspirasjonsteori-tråd (langt ord) og diskuter videre der. Ja, mennesket vil nok lande på Mars en eller annen gang, det tror jeg. Menneskets trang til å utforske er veldig stor, så først blir det Mars, så kanskje en av Jupiters måner osv... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå