mberntsen Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hei har byttet hovedkortet fra ene kabinettet til en annet - choeftec big tower. Helt nede er det noen ledninger som kommer fra av/på knappen. Finner ikke pinnene å sette "H.H.D LED" og "POWER SW". Noen som kan gi meg noe hjelp her? Lenke til kommentar
thomba14 Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Hvilket hovedkort er det snakk om? Lenke til kommentar
mberntsen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 vet ikke. står P4GBX på det. ser det deg noe? Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Asus trur eg nok. Er kortet gammelt? Lenke til kommentar
mberntsen Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 nei, skal ikke være så gammelt. Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 nei, skal ikke være så gammelt. ok. Men eg kanke hjelpe deg. Lenke til kommentar
Moltrez Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg finner iallefall ikke modellen på Asus sin hjemmeside (UK). Har du ikke manualen til hovedkortet? Står det heller ingenting på hovedkortet? Hvis det står noe på HK, gjerne si hva det står der du ikke har plassert noe, kanskje vi kan hjelpe deg videre da. Lenke til kommentar
xoop Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Kortet heter ikke P4GBX, men ASUS P4G8X tror jeg. Manualen ligger på ASUS sine support sider Lenke til kommentar
_lefze_pwns_all Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 kan vi få bilder av hovedkortet, slik at vi kan vise deg hvor "power on" knappen skal stå? er som regel nederst til høyre på hk'ene disse knappene kobles Lenke til kommentar
Elendil Skrevet 22. januar 2005 Del Skrevet 22. januar 2005 Kortet heter ikke P4GBX, men ASUS P4G8X tror jeg. Manualen ligger på ASUS sine support sider Stussa litt på det eg og. B er jo veldig lik 8. Lenke til kommentar
mberntsen Skrevet 23. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 23. januar 2005 har sjekket litt. Det er ASUS P4G8X Deluxe. Det jeg ikke finner pinnene til, er: H.H.D LED POWER SW Lenke til kommentar
krippa1970 Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Jeg har same hk og og lurer på om power sw er det den lampa som lyser mår, datan er på.skal prøve å finne bruskanvisningen til hk og jeg har same kab Lenke til kommentar
Kimmer Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 har sjekket litt. Det er ASUS P4G8X Deluxe. Det jeg ikke finner pinnene til, er: H.H.D LED POWER SW Hvorfor leser du ikke svarene som er gitt? Skal genta hva 'xoop' skrev: Last ned manualen på ASUS sin hjemmeside. Enkelt og greit. Kimmer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå