MirusMentis Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Skal ha en lang liste med linker på ei side.. Men problemet er at det blir ei lang loddrett liste med scroll. Jeg vil at det som er etter "overflow" skal vises i en ny kollone til høyre fr den første... LINK Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg kan vel løse det med å dele linklista opp i 2 div`r, har prøvd det, -uten hell... Kan det gå med at noe er f.eks text-align: left; og noe right; men vil dem vises på samme linje? Lenke til kommentar
haugsand Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Det du ønsker, er dessverre ikke mulig. Det udynamiske alternativet blir å dele opp lista i to, og legge til float: left; på begge listene. Da kommer de inntil hverandre horisontalt. Lenke til kommentar
MirusMentis Skrevet 21. januar 2005 Forfatter Del Skrevet 21. januar 2005 fikk det til med float left på den ene diven og float right på den andre... Lenke til kommentar
uranus Skrevet 21. januar 2005 Del Skrevet 21. januar 2005 Jeg tror dette ikke har noe med spørsmålet å gjøre, men height: auto; ? og spaltene kan være "left: f.eks 50px; og den andre left: 300px; eller noe? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå